به گزارش پارس ، صادق درودگر در گفت و گو با فارس، در مورد وضعیت بازیکنان فصل آینده این باشگاه، گفت: مازیار زارع، مهرداد اولادی و پویا نزهتی جدایی شان از ملوان قطعی است. همچنین برخی از بازیکنان پا به سن گذاشته ملوان را با نظر سرمربی جدید ملوان کنار می گذاریم البته از این بازیکنان در مراسم ویژه ای تقدیر به عمل می آوریم و با خوبی و خوشی از آنها جدا خواهیم شد.

وی ادامه داد: ملوان تیمی نیست که پول داشته باشد و پول فراوان به بازیکنان بدهد. ملوان سکوی پرتاب و جایگاه رشد و پیشرفت بازیکنان مستعد فوتبال است. مهرداد اولادی وقتی به ملوان بازگشت در شرایط مناسبی نبود اما از ملوان دوباره به تیم ملی رسید.

درودگر تصریح کرد: بازیکنانی که می خواهند در فوتبال فقط دنبال پول باشند و می خواهند پولدار شوند باید یا به بانک مرکزی و بازار بروند یا به تیم های بزرگ! در ملوان پول زیادی به بازیکنان پرداخت نمی شود اما آنها می توانند رشد و پیشرفت کنند. خیلی از بازیکنان به پرسپولیس و استقلال می روند اما بعد از مدت کمی از این دو باشگاه جدا می شوند زیرا شرایط رشد و پیشرفت برای شان مهیا نیست. بازیکن با پول گرفتن و نیمکت نشینی پیشرفت نمی کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد رقم کم قرارداد زارگان اسکوکیچ سرمربی کروات این باشگاه، گفت: من این مسایل را به اسکوکیچ هم توضیح دادم و گفتم که ملوان تیمی است که بازیکنان جوان زیادی در آن رشد کرده اند و سکوی پرواز برای خیلی از بازیکنان بوده است. البته جالب است بدانید فصل گذشته همین سرمربی را به با دستمزدی بیش از دو برابر آنچه که ما با او قرارداد بسته ایم به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد کرده بودند.

وی ادامه داد: دستمزد این مربی در ملوان ۱۲۰ هزار دلار است اما فصل گذشته به پرسپولیس این مربی را با دستمزد ۲۵۰ هزار یورویی پیشنهاد داده بودند.