به گزارش پارس نیوز، 

محمود فکری درخصوص استعفایش از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من استعفای خودم را اعلام کردم و چند باری مسئولین این باشگاه با من تماس گرفتند اما من پاسخی ندادم و بعد از آن هم تلفنم را خاموش کردم؛ البته من پیش از این به آنها گفته بودم که فکری برای سرمربی تیم کنند چرا که شرایط مناسب نبود و بعد از آن هم دیگر صحبتی با آنها نکردم؛ البته خبری دیدم مبنی بر اینکه استعفایم پذیرفته شده و به دنبال انتخاب یک مربی در 48 ساعت آینده هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط باید جدایی‌اش را از نفت مسجد سلیمان قطعی دانست افزود: در این شرایط اگر بخواهم برگردم هم به صلاح تیم نیست چرا که در این صورت شاید مسئولان باشگاه با من همکاری نکنند و در این شرایط تیم آسیب می‌بیند. 

فکری درمورد اینکه مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که بازیکنان شمالی این تیم از بازیکن خوزستانی و بومی بیشتر هستند، افزود: قبل از هر چیز باید از کلیه بازیکنان تیم چه تهرانی، چه لر، چه ترک، چه خوزستانی و یا از هر کجای ایران ممنون باشم و از آنها قدردانی کنم. به هرحال من انسان قدرشناسی هستم و زحمات این بازیکنان را فراموش نمی‌کنم اما برایم جالب است که مدیرعامل باشگاه آمار بازیکنانش را هم ندارد. او اگر منتقد است بهتر است که آمار درستی از وضعیت تیمش داشته باشد. تمام بازیکنان زیر 23 سال ما خوزستانی و مسجدسلیمانی بودند و در تیم بزرگسالان هم تعداد بازیکنان بومی ما بیشتر از نفراتی بود که او نام برده است. ما به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت بودیم و حتی در لیستی که ارائه کردند نام چند بازیکن باکیفیت خوزستانی را هم نوشتم اما آنها نتوانستند این بازیکنان را جذب کنند. 

سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: متاسفانه حرف‌های مدیر باشگاه با واقعیت منطبق نیست و دروغ گفتن هم کنتور ندارد! مگر بازیکن باکیفیت با 250 میلیون تومان می‌آید؟ بهتر است مردم را سیاه نکنند و دروغ نگویند. ما به اندازه پولی که داریم می‌توانیم بازیکن بگیریم من به مسئولان باشگاه اعلام کردم که محمدرضا اخباری را جذب کنند اما او گفت نمی‌آید. هر چند که اگر به او پیشنهاد 2 میلیاردی می‌دادیم قطعا می‌آمد. 

فکری افزود: مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان مربی می‌خواهند که به حرف آنها گوش بدهد و در نهایت تیم را به لیگ دسته اول ببرد. آنها کسی را نمی‌خواهند که تیمی بسازد تا مردم مسجد سلیمان به آن افتخار کنند وقتی هم تیم سقوط کند آقایان پاسخگو نیستند و مربی باید پاسخ هواداران را بدهد که من هم قبول نکردم تا بازیچه دست آنها باشم. 

وی درخصوص اینکه تکلیفتش در فصل آینده چه خواهد بود تصریح کرد: یا بیرون می‌نشینم یا به پیشنهادهایی که رسیده فکر کرده و آنها را بررسی می‌کنم. 

انتهای پیام/