به گزارش پارس نیوز -  مهمترین نگرانی پیش از اعزام تیم ملی به روسیه به خط دروازه بازمی‌گشت. جایی که تمام هجمه‌ها به انتخاب شماره یک تیم ملی مربوط می‌شد؛ علیرضا بیرانوند. شماره یک تیم ملی و پرسپولیس که علیرغم آمار فوق العاده‌ای که داشت طی روزهای کوتاه باقی مانده به جام جهانی خیلی‌ها را ناامید کرده بود اما نمایش متفاوتی طی 180 دقیقه اخیر از خود به جا گذاشته که تمجیدها را به خود متوجه کرده است.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود با نتیجه 1-0 مغلوب اسپانیا شد اما نمایش فوق‌العاده بازیکن تیم ملی باعث شد تا همه از آنها راضی و خشنود باشند. یکی از این بازیکنان اما بیرانوند بود؛ گلر خرم آبادی فوتبال ایران البته اعتمادبنفس بهتری نیز طی دومین بازی کسب کرده بود. دروازه‌بانی که پیش از شروع رقابت‌ها به عملکردش انتقادهای زیادی می شد که البته برخی از آنها به جا بود اما در کوران مسابقات جام جهانی و در 180 دقیقه اخیر آرامش را به قفس توری برگردانده است.

پسر خرم آبادی فوتبال ایران در برابر مراکش عالی بود و حالا مقابل ستاره های اسپانیا هم چیزی کم نگذاشت و تنها در برابر ضربه ای که به طور شانسی و اتفاقی به پای کاستا خورد مغلوب شد وگرنه به قول خودش تا صبح هم گل بخور نبود.

شماره یک ایران یک شوت خوب از بوسکتس گرفت. چند بار با خروج های به موقعش حملات هوایی حریف را عقیم گذاشت و حسابی همه را امیدوار کرد. حالا همه از این گلر باغیرت انتظار دارند تا مقابل پرتغال هم بتواند بهترین عملکرد خودرا داشته باشد و رونالدو را برای اولین بار در این رقابت ها ناکام بگذارد.

او که پیش از حضور در این رقابت‌ها ادعای بزرگی را برای حضور در فوتبال لیگ جزیره و تیم لیورپول مطرح کرده بود و با رونالدو نیز به کری خوانی پرداخته بود اکنون یک 90 دقیقه حساس را پیش روی خود دارد. 90 دقیقه‌ای که در صورتی که با برتری او و هم‌تیمی‌هایش همراه شود می تواند او را به آرزوهای بزرگش نزدیک و نزدیک تر کند.