به گزارش پارس نیوز، 

رئال مادرید چنانچه متئو کواچیچ را از دست بدهد، احتمالا برای خرید تیاگو آلکانتارا اقدام خواهد کرد.

لوپتگی هدایت رئال را بر عهده گرفته و یکی از محبوب ترین بازیکنانش، در بازار است. تیاگو. بایرن از مدتی پیش قصد فروش این بازیکن را داشت و حالا موافقت نیکو کواچ را هم با خود دارد. حرف از ۷۰ میلیون یورو است. حالا شاید سناریویی رقم بخورد که تیاگو را در رئال ببینیم!

به گزارش مارکا، پای کواچیچ در میان است. خرید موفق دوران بنیتس که علی رغم کیفیت بالایش، همواره پشت کروس و مودریچ باقی مانده در این سه فصل نقشش هیچ تغییری نکرده است. زیدان او را در مهم ترین بازی‌ها روی نیمکت نشاند و این چیزی است که باعث شده کواچیچ به فکر جدایی باشد. رئال فصل پیش هم پیشنهادهای جذابی برای این ستاره کروات داشت که همه را رد کرد چون اعتقاد داشت و دارد که متئو آینده خط میانی است. اما اگر این بازیکن به جدایی اصرار کند، آنگاه پای تیاگو به قضیه باز می‌شود.

رئال مادرید رابطه خوبی با تیاگو و پدرش دارد. از طرفی روابط میان دو باشگاه نیز بسیار خوب است. از همه مهم‌تر، لوپتگی علاقه وافری به تیاگو دارد. او در تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا به تیاگو اعتماد کرد تا جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را نصیب خودش کند. لاروخا قهرمان شد و تیاگو در فینال برابر ایتالیا هت تریک کرد! بعدها تیاگو چون به حد نصاب تعیین شده نرسید، با تنها ۲۵ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. گرچه همان زمان هم فلورنتینو جذب او را بررسی کرده بود.

با همه این اوصاف و با در نظر گرفتن علاقه بارسا، باید دید تیاگو فصل بعد در کدام تیم بازی می‌کند.


انتهای پیام/