به گزارش پارس نیوز، 

شب گذشته دو تیم ایران و اسپانیا در ورزشگاه کازان آره نا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و ایران با ارائه یک بازی دفاعی و منظم، کار اسپانیا برای رسیدن به گل را بسیار دشوار کرد. با این حال اسپانیا با تک گل کاستا، به سختی توانست تیم ملی کشورمان را شکست دهد و پس از بازی، بازیکنان این تیم از جمله کارواخال، به انتقاد از رویکرد ایران در این بازی پرداختند و انتقاداتی مطرح کردند. کارواخال معتقد بود که بازیکنان ایران در این دیدار وقت کشی می‌کردند و فوتبال تمیزی ارائه نکردند که صحبت های او با پاسخ تند کارلوس کی روش همراه شد.

سرمربی ایران در این رابطه گفت: “به نظرم کارواخال نباید انقدر از بازیکنان ایران انتقاد کند و حواسش به هم تیمی هایش در فینال چمپیونزلیگ و بلایی که سر بازیکن مصری آوردند باشد.”

اشاره کی روش به برخورد سرخیو راموس و محمد صلاح است که باعث مصدومیت ستاره مصری لیورپول شد. راموس دست صلاح را قفل کرد و او را به زمین زد که این موضوع باعث شد صلاح دیگر قادر به همراهی تیمش در فینال چمپیونزلیگ نباشد و پس از تعویض او، لیورپول افت کرد و نتوانست به روند خوبش در ابتدای بازی ادامه دهد و در نهایت ۳-۱ شکست خورد.


انتهای پیام/