به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی‌روش بعد از دیدار ایران و اسپانیا  در نشست خبری اظهار داشت:ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که با روحیه مبارزه عالی علیه مدعی قهرمانی بازی کردند. قبل از جام جهانی گفتم که آماده رقابت هستیم و منصفانه است که بگویم امشب باید نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

 

*سبک بازی اسپانیا فوق‌العاده است

 

وی افزود: اسپانیا سبک بازی فوق‌العاده‌ای دارد و به هیرو و بازیکنان تیمش تبریک می‌گویم و از طرف خودم از بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم تشکر می‌کنم. ما می‌خواستیم توپ نهایی را ببریم که متاسفانه موفق نشدیم.

*ما یک تیم هستیم، پس در مورد تک بازیکن حرفی نمی‌زنم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار روسیه‌ای در خصوص عملکرد سردار آزمون گفت: روسیه متعلق به اروپا است و آزمون هم در اروپا بازی می‌کند. نمی‌خواهم در مورد تک بازیکن حرف بزنم، ما یک تیم هستیم. بیماری که ما داریم باخت است، یک فرد مهم نیست و سردار آزمون هم استثنا نیست!

* داورها خطاهای اسپانیایی ها را ندیدند

وی ادامه داد: ما به نحوی که قول دادیم باید بازی می‌کردیم.لازم است روحیه مبارزه و مثبت داشته باشیم. هر بار بازی می‌کنیم فقط به دنبال گل‌زدن هستیم و این هدف تیم ملی ایران است.اسپانیایی ها در 3-4 فرصت روی ما خطا کردند ولی داوران خطاها را ندیدند اما این جزئی از فوتبال است.

* این باخت برای ایران برد است

کی‌روش تاکید کرد: همانگونه که می‌دانید در آفریقای جنوبی این فرصت نبود که به این صحبتم اشاره کنم.برای بازیکنان ایران این بازی برد است و ما به هر حال برنده این مسابقه هستیم. ما فقط می‌توانستیم ببریم یا اینکه یاد بگیریم. ما امروز از این بازی خیلی چیزها آموختیم.

* پرتغال اجازه بدهد 90 دقیقه حمله می‌کنیم

سرمربی تیم ملی در خصوص بازی با پرتغال گفت:قطعا اگر آنها اجازه بدهند ما 90 دقیقه حمله کنیم و ما این کار را می‌کنیم.اگر بتوانیم حمله کنیم و فرصت داشته باشیم اصلا خجالت نمی‌کشیم و با ایمان تلاش می‌کنیم. طبیعی است که ما در برخی از دقایق بازی از بازی امشب ضعیف‌تر باشیم ولی نگرش بازیکنان ما خوب بود.

 

* با صعود به مرحله دوم باید به ایرانی‌ها تعظیم کرد

 

کی‌روش گفت: این بازی یک بر صفر شد و ما باختیم اما با احترام زمین را ترک کردیم و بازیکنان ما هرگز سرشان پایین نبود وقتی که زمین را ترک کردند. آنها می‌توانند به خانه بروند و افتخار کنند.اگر امید داشته باشیم که به دور دوم برسیم باید مورد تشویق قرار بگیریم و در واقع باید به بازیکنان ایرانی تعظیم کرد. نمی‌خواهم وارد مشکلات بشوم و می‌دانید که همیشه بی بهانه وارد زمین می‌شویم بدون عذر و بهانه اما در هر صورت ما تلاش‌مان را انجام دادیم.

 

 

انتهای پیام/