به گزارش پارس نیوز، 

اخبار زلزله امروز ژاپن که 3 کشته و بیش از 300 زخمی به جای گذاشته، ساعتی پیش به اردوی تیم ملی این کشور رسید و موجی از نگرانی را در بین بازیکنان به وجود آورد. آکیرا نیشینو، سرمربی ژاپن که در باشگاه گامبا اوساکا برای خود نامی دست و پا کرد، گفت که او و برخی از بازیکنانش تحت تاثیر اخبار مربوط به این قضیه قرار گرفته اند.

نیشینو در این رابطه گفت:" تاثیر روانی موضوعی است که نگرانش هستیم. به عنوان کادر فنی با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنیم و امیدواریم هر چه سریعتر مشکل حل شود."

اوساکا، دومین شهر پرجمعیت ژاپن است. زلزله 6.1 ریشتری، باعث مرگ حداقل 3 نفر شده - از جمله یک دختر بچه 9 ساله - و صدها مصدوم به جای گذاشته است.

هاسبه ماکوتو، هافبک و کاپیتان تیم ملی ژاپن در این رابطه گفت:" می‌خواهیم همدردی خود را با قربانیان و صدمه دیدگان این حادثه ابراز کنیم و امیدواریم که خسارات در همین حد باقی بماند و آنها که زخمی شده اند، هر چه سریعتر بهبود یابند. این خبر تاثیر منفی بر روی تیم ما گذاشته است."

ماساکی هیگاشیگوشی ، کیسوکه هوندا و هوتارو یاماگوچی، بازیکنان تیم ملی ژاپن، در اوساکا به دنیا آمده اند و مطمئنا این حادثه، تاثیر روحی روانی بیشتری روی آنها خواهد گذاشت.