به گزارش پارس نیوز، 

 آ.اس ادامه داد: کی روش پیش از دیدار تیم ایران با مغرب در سن پترزبورگ گفته بود، وقتی‌ که با تیم های ملی‌ بسیار قوی تری روبرو می‌ شود، برخی‌ وقت ها باید 90 دقیقه را دفاعی بازی کند.
روزنامه اسپانیایی نوشته است:مربی پرتغالی اکنون بر همین مبنا در حال آماده کردن یک سیستم فوق العاده دفاعی است تا اسپانیایی ها را متوقف کند. نقشه وی مشابه طرحی خواهد بود که مقابل مغرب نتیجه داشت. هنگامی که این دیدار را بدون اینکه در نیمه دوم حتی یک بار به سوی دروازه حریف شوت کنند، برنده شدند و مغربی ها گل را به دروازه خودی زدند.
روزنامه اسپانیایی افزوده است: دستورالعمل کی‌ روش، جمع کردن بازیکنان جلوی دروازه با هدف ناامیدی رقیب و ارتکاب اشتباه است.
آ.اس نوشت: حملات ایران سریع است و پاسکاری های اندکی‌ دارد. یکی‌ از نشانه های این تاکتیک را می‌ شود در انصاری فرد با استعداد ترین بازیکن مقابل مغرب دید که در طول بازی 18 بار پاس داد و مسعود شجاعی بازیکن خلاق این تیم نیز همین تعداد پاسکاری ها را انجام داد.
این روزنامه افزوده است: بازیکنانی که بیشتر پا به توپ زدند از جناح ها بودند، زیرا دستور دیگر کی‌ روش این است که تا حد امکان و برای پیشگیری از دست دادن توپ در وسط زمین، بازیکنان آن را به سوی جناح ها بفرستند و در چنین وضعیتی نیز اسپانیا باید بردبار باشد .
اروپام *5*491**1516