به گزارش پارس نیوز، 

امید نمازی درباره پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی فردا برابر تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهار داشت: این دیدار، بازی بسیار سختی است. البته تیم ملی ایران با موفقیتی که در بازی با مراکش کسب کرد اعتماد به نفس بالایی دارد و این امکان وجود دارد که شاگردان کی‌روش بتوانند از اسپانیا امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: البته ایران برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان خواهد رفت و کار بازیکنان سخت است، اما شما دیدید که مکزیک توانست آلمان را شسکت دهد و سوئیس هم برزیل را متوقف کرد. بنابراین در فوتبال هیچ چیز روی کاغذ مشخص نیست و باید در زمین تلاش کرد.

دستیار سابق کارلوس کی‌روش افزود: فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی همدل هستند و می‌توانند با این همدلی برابر اسپانیا نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد ملی‌پوشان کشورمان برابر مراکش گفت: متأسفانه همزمان با این بازی پرواز داشتم و نتوانستم آن مسابقه را تماشا کنم.

وی تصریح کرد: تیم ملی به دلیل اینکه صدرنشین گروه خود است، روحیه خوبی دارد و می‌تواند با کسب یک امتیاز دیگر کار خود را آسان‌تر کند، اما به هر حال باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان برود.

نمازی اظهار داشت: تیم ملی سخت گل می‌خورد و کی‌روش در چند سال اخیر این موضوع را در تیم ملی به اثبات رسانده است و این موضوع شانس کسب یک امتیاز و یا حتی 3 امتیاز دیدار با اسپانیا را به ایران می‌دهد.