به گزارش پارس نیوز، 

در ابتدای انتشار این فهرست، اسپانیا در رده چهارم قرار داشت و اخراج لوپتگی، شانس این تیم را به شدت کاهش داده بود. ولی نمایش خوب شاگردان هیه رو مقابل پرتغال، بار دیگر ضریب آنها را کاهش داد و لاروخا را تا رده دوم بالا آورد. در حال حاضر ضریب اسپانیا 6 است و تنها برزیل با ضریب 4.75، شانس بیشتری برای کسب قهرمانی رقابت ها دارد. در زیر فهرست 6 مدعی اصلی قهرمانی را می‌خوانیم:

برزیل: ضریب 4.75

اسپانیا: ضریب 6

فرانسه: ضریب 8

آلمان: ضریب 9

بلژیک: ضریب 11

آرژانتین: ضریب 12

آلمان که شانس دوم قهرمانی رقابت ها به حساب می‌آمد، با نمایش ضعیف روز گذشته مقابل آلمان، ضریب 5.5 خود را با ضریب 9 عوض کرد و به رده چهارم سقوط کرد. دیگر تیمی که در این فهرست دچار سقوط شد، فرانسه است. آنها در ابتدای جام به عنوان مدعی اصلی شناخته می‌شدند ولی با توجه به نمایش نه چندان خوب مقابل استرالیا، ضریب آنها از 7 به 8 کاهش یافت.

برزیل در حال حاضر اصلی ترین مدعی جام است که با وجود تساوی روز گذشته، ضریب آنها کاهش یافته و از 5.5 به 4.75 رسیده است. تساوی برای آرژانتین نیز رخ داد ولی روند صعودی در شانس آنها برای قهرمانی اتفاق نیفتاد. در حقیقت شاگردان سامپائولی با تساوی مقابل ایسلند، ضریب 10 را با 12 عوض کرده و به رده ششم سقوط کردند.