به گزارش پارس نیوز، 

چهار روز از رقابت های جام جهانی گذشت. در این مدت 25 بار توپ از خط دروازه ها گذشت که سه تا از این گل ها به صورت OG یا گل به خودی بوده است.

در این 4 روز هیچ وقت هیچ مسابقه ای با نتیجه مساوی بدون گل تمام نشده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به اینکه نماینده کدام لیگ ها و کدام باشگاه ها بهتر از بقیه در امر گلزنی موفق تر بوده اند.

بدون احتساب سه گل به خودی زده شده، از 22 گل به ثمر رسیده، 12 گل از سوی بازیکنانی بوده که در لیگ اسپانیا توپ می زنند؛ در رده دوم سوپرلیگ روسیه است که سه گل از طرف بازیکنان شاغل در این لیگ زده شده است؛ آلمان ها هم سه نماینده دارند. انگلستان هم با دو نماینده در رده بعدی جای دارد. کشورهای هلند و ایتالیا هم یک گلزن تا به اینجا داشته اند.

اما اگر بخواهیم باشگاه به باشگاه پیش برویم داستان به سمت پایتخت اسپانیا می رود. جایی که بازیکنان رئال مادرید 5 گل زده اند؛ اتلتیکویی ها 4 بار موفق به گلزنی شده اند؛ ویارئال هم به یمن چریشف دو گل به نامش به ثمر رسیده است. در ادامه باشگاه های کراسنودار روسیه، آرسنال روسیه، زسکامسکو روسیه، استون ویلا انگلیس، من سیتی انگلیس، آگزبورگ آلمان، لایپزیش آلمان، رم ایتالیا، پی اس وی هلند، بارسلونا اسپانیا و هوفنهایم آلمان هم هر کدام یک گلزن داشته اند.