به گزارش پارس نیوز، 

احمدرضا طالبیان عضو تیم ملی قایقرانی کشورمان گفت:‌ مسئولان کمیته المپیک لطف کردند و در روزهای گذشته از اردوهای ما بازدید کردند مهم‌ترین بحثی که با آنها داشتیم بحث پرداخت پاداش و جوایز بود. چون در قایقرانی جوایز طبق قانون به صورت نت پرداخت می‌‌شود و چون تلاشی که ما می‌کنیم و زحمتی که می‌کشیم با رشته‌های انفرادی یکی است ولی پاداش ما کمتر پرداخت می‌شود که امیدواریم این مشکل ما حل شود و بتوانیم به صورت کامل جوایزمان را دریافت کنیم.

وی در ادامه افزود: قایقرانی ورزشی است که در فضای باز انجام می‌شود و حضور مسئولین در تمرینات ما باعث می‌شود تا ما را درک کنند که ما در چه شرایطی تمرین می‌کنیم. مهم‌ترین دغدغه ما در فصل تابستان و زمستان بحث آب و هوا است و آنها با حضورشان سختی تمرین ما در گرما و سرما را تا حدودی احساس می‌کنند که این باعث می‌شود به ما دلگرمی خاصی داده شود.

عضو تیم ملی کایاک در ادامه در خصوص تمرینات تیم ملی اذعان داشت:‌ ما از دو هفته پیش که آخرین مسابقه بین‌المللی را دادیم به ایران بازگشتیم و در اردوها حاضر شدیم الان هم در تمرینات روی استقامت‌مان کار می‌کنیم. حدود ۶۸ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی زمان باقی مانده و فعلاً روی بدنسازی، استقامت و قدرت بدنی‌مان کار می‌کنیم. ۱۰۰درصد سال به سال شرایط در مسابقات سخت‌تر می‌شود ولی ما هم امسال تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله که همانند دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی بتوانیم مدال‌های خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص حضور مربیان خارجی در اردوی تیم ملی تأکید کرد: حدود چهار ماه است مربی خارجی در کنار تیم ملی حضور دارد و ما قبلاً با این مربی کار کرده‌ایم و شناخت کاملی نسبت به او داریم و خودم در بازی‌های آسیایی گوانجو توانستیم زیر نظر همین مربی مدال طلا را کسب کنم. تمرینات آشنایی را به ما می‌دهد و این تمرینات با بدن‌های ما تقریباً سازگار است و وی شرایط کامل تیم را می‌داند و بچه‌ها را کاملاً می‌شناسد که این موضوع خیلی در روند پیشرفت ما کمک کرده است و پیشرفت ما در این چهار ماه بسیار خوب بوده است.