به گزارش پارس نیوز، 

 انگلیس با تیم‌های بلژیک، تونس و پاناما هم گروه است و در کنار بلژیک، شانس زیادی برای صعود از گروهش خواهد داشت.

انگلیس چگونه راهی جام جهانی شد؟

انگلیس در گروهی با حضور اسلواکی، اسکاتلند، اسلوونی، لیتوانی و مالت، بدون شکست توانست صدرنشین گروهش شود و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، به جام جهانی صعود کرد. سه شیرها 18 گل به ثمر رسانده و تنها 3 گل دریافت کردند. شاگردان ساوتگیت تنها در دو دیدار خارج از خانه مقابل اسکاتلند و اسلواکی امتیاز از دست دادند و در دیگر بازی‌ها، 3 امتیاز را کسب کردند. هری کین 5 گل برای تیم به ثمر رساند ولی دیگر گل‌ها بین 11 بازیکن تقسیم شد که این موضوع از نکات جالب انگلیس است.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ انگلیس

بزرگترین نقطه قوت

دیگر لازم نیست انگلیس ترکیب خود را حول یک "وین رونی محو" بچیند. انگلیسی ها توانایی این را دارند که سریعترین و قوی ترین تیم جام جهانی باشند. انگلیس تیمی منعطف، سریع در کناره ها وقدرتمند در میانه میدان است ،حتی در غیاب چمبرلین که به علت مصدومیت غایب خواهد بود. اگر آنها بتوانند به مرحله حذفی برسند و مقابل تیمی که تمایلش بر حفظ مالکیت است بازی کنند، رحیم استرلینگ، جیمی واردی و مارکوس رشفورد می‌توانند با سرعت بالای خود حریف را از حرکت بیندازند در حالی که دنی رز، رایان برتراند، کایل واکر و کیران تریپیر ، توانایی را دارند که از خط دفاعی جلو بزنند.

بزرگترین نقطه ضعف

شاید اشاره کردن به مشکل اصلی انگلیس کار دشواری نباشد. سه شیرها در تاریخ مدرن فوتبال همواره ناکام بوده اند و این موضوع، به یک فشار روانی برای تیم تبدیل شده است. مشکلات واضحی در ترکیب تیم وجود دارد. تعداد مدافعانی که در میانه خط دفاعی قرار می‌گیرند، بسیار کم است و این در حالیست که هیچکدام از مدافعان انگلیس، هوشمندی و توانایی حفظ توپ در بالاترین سطح را ندارند.

موضوع شوم دیگری که در این میان مطرح است، این است که انگلیس همچنان نمی‌داند به دنبال تبدیل شدن به چه چیز است و ساوتگیت، زمان بسیار کمی دارد که هویتی به تیم ببخشد

ستاره تیم

هری کین در واقع به عنوان بهترین مهاجم جهان شناخته می‌شود و او مرگبارترین گلزن انگلیس پس از مایکل اوون است. البته که او از مایکل اوون هم توانایی های بیشتری دارد. کاپیتان انگلیس با هوش بالا، هم در دفاع و هم در حمله می‌تواند به هم تیمی‌هایش کمک زیادی کند. سایه‌هایی از آلن شیرر و تدی شرینگهام در بازی کین دیده می‌شود و ستاره تاتنهام می‌تواند انگلیس را برای هر حریفی خطرناک کند. سه شیرها با درخشش او می‌توانند به مراحل بالا صعود کنند و یکی از مدعیان باشند.

ترکیب احتمالی:

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ انگلیس

پیش بینی

بلژیک روی کاغذ قوی ترین تیم گروه G رقابت هاست ولی انگلیس احتمالا می‌تواند به عنوان تیم دوم، بالاتر از تونس و پاناما به دور بعد صعود کند. بدین ترتیب آنها در دور بعد با صدرنشین گروه H که احتمالا کلمبیا خواهد بود روبرو خواهند شد. شاگردان پکرمن از تیم‌های قدرتمند هستند ولی تیم ساوتگیت با توجه به سابقه بسیار بد انگلیس در ضربات پالتی، اگر بازی هایش به پنالتی کشیده نشود، می‌تواند به صعود فکر کند. هدف انگلیس رسیدن به یک چهارم نهایی خواهد بود، جایی که احتمالا آلمان منتظرشان است.

تیم ملی انگلیس در یک نگاه

کاپیتان: هری کین

سرمربی: گرت ساوتگیت

لقب: سه شیرها

رتبه در رنکینگ فیفا : 13

فهرست نهایی تیم ملی انگلیس:

دروازه بان ها : جوردن پیکفورد، نیک پوپ، جک بوتلند

مدافعان : کایل واکر، تریپیر، آرنولد، گری کیهیل، دنی رز، جان استونز، هری مگوایر، فیل جونز، اشلی یانگ

هافبک ها: اریک دایر، فابیان دلف، هندرسون، دله آلی، لوفتوس چیک، رحیم استرلینگ، جسی لینگارد

مهاجمان: هری کین، واردی، راشفورد و دنی ولبک