به گزارش پارس نیوز، 

انتقال عالیشاه از راه آهن به پرسپولیس، یکی از بهترین خریدهای علی دایی در پرسپولیس را رقم زد و حالا این بازیکن سرعتی، پنجمین فصل با پیراهن سرخ را آغاز خواهد کرد. اما شاید خیلی از هواداران پرسپولیس این موضوع را باور نکنند و نسبت به آن بهت زده باشنند چرا که انگار همین چند هفته قبل بود که عالیشاه، برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس در زمین حاضر شد و تک گل سه امتیازی قرمزها برابر ملوان را به ثمر رساند.

لیگ سیزدهم و چهاردهم، برای عالیشاه به شکلی رویایی پیش رفت و او تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان تیم پرسپولیس شد و مورد توجه سرمربی جدید، برانکو ایوانکوویچ نیز قرار گرفت. امید در لیگ پانزدهم به یکی از کاپیتان های تیم تبدیل شد و در پایان فصل، آقای پاس گل لیگ لقب گرفت.

اما در فصل جدید، تغییراتی در شرایط به وجود آمد. شماره 2 بیش از هر زمان دیگری نیمکت نشین شد و این موضوع باب میلش نبود. پس تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، او را یک فصل سکونشین کرد و عالیشاه سرانجام در نیم فصل دوم لیگ هفدهم به میادین بازگشت. بازگشتِ او با مصدومیت همراه شد و سپس ستاره تیم پرسپولیس، خدمت سربازی را به پایان رساند و در پرسپولیس حضور یافت.

او برای فصل جدید تنها یک نیم فصل قرارداد داشت اما چند روز پیش، قراردادش را دو ساله کرد و تا پایان لیگ نوزدهم در خدمت سرخ ها خواهد بود. باتوجه به عدم تمدید برخی ستاره در فصل نقل و انتقالات، تمدید امید عالیشاه به شدت مورد توجه هواداران قرار گرفت و محبوبیتش نزد هواداران پرسپولیس بیشتر شد.

در نیم فصل لیگ شانزدهم، بسیاری از هواداران باتوجه به جدایی عالیشاه و حضور در تیم رقیب، از ستاره تیمشان ناراضی بودند و نسبت به او انتقادهایی داشتند اما امید در این مدت، بسیاری از مسائل را به هواداران اثبات کرد و باتوجه به قهرمانی سرخ ها در لیگ شانزدهم و تمدید قرارداد این بازیکن، حالا می توان ادعا کرد که هیچ کدورتی بین طرفین نیست و کاپیتان سوم تیم پرسپولیس، محبوبیتی همچون گذشته دارد.