به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، در جریان برگزاری رقابت های اتومبیلرانی ناسکار از سری مسابقات « کوکاکولا ۶۰۰» ، جدا شدن کابل دوربین عنکبوتی حادثه ساز شد.
این مسابقه که روز گذشته (یکشنبه) در شارلوت آمریکا در حال برگزاری بود به دلیل جدا شدن کابل دوربین عنکبوتی و سقوط آن بر روی تماشاگران و پیست مسابقه، ۱۰ تماشاگر این مسابقه دچار مصدومیت شدند. همچنین در این حادثه به چندین خودرو نیز خسارت جزیی وارد شد.
مسئولین فنی مسابقه بلافاصله پس از این اتفاق وارد پیست شدند تا مشکلات بوجود آمده را برطرف کنند. این حادثه همچنین باعث توقف ۲۷ دقیقه ای در برگزاری مسابقه شد.

اسکات کوپر، معاون روابط عمومی برگزاری این مسابقات پس از اتمام این رقابت ها اعلام کرد که ۷ نفر از مصدومین این حادثه که دچار زخم های سطحی شده بودند به صورت سرپایی در محل برگزاری مسابقه مداوا و ۳ نفر دیگر راهی بیمارستان شدند که پس از انجام کارهای درمانی مرخص شدند.

اتومبیل های کایل باش به شماره ۱۸، کیسی کان به شماره ۵ و مت کنست به شماره ۲۰ در این مسابقه آسیب دیدند

کمپانی پخش برنامه های تلویزیونی « فاکس اسپورت» که وظیفه پوشش تصویری این مسابقه را بر عهده داشت با انتشار بیانیه ای تاسف خود را از بروز این حادثه اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: " ما نگران وضعیت تماشاگران آسیب دیده در این مسابقه هستیم. دوربین فیلمبرداری ما ۳ کابل دارد. وظیفه یکی از کابل ها عقب و جلو بردن دوربین در کنار دو طناب راهنما است. متاسفانه در این حادثه کابلی که دوربین را به عقب و جلو می برد جدا و باعث بروز این حادثه شد. خود دوربین به پائین سقوط نکرد چرا که کابل های راهنما آن را نگه داشتند. "

کمپانی پخش برنامه های تلویزیونی « فاکس اسپورت» همچنین به خاطر این حادثه از مردم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه عذرخواهی کرد.