به گزارش پارس نیوز، 

روز جمعه ملاقاتی درباره وضعیت اقتصادی باشگاه پاری سن ژرمن انجام شد و در حالی که انتظار می‌رفت سخت ترین جریمه یعنی حذف از چمپیونزلیگ برای آنها در نظر گرفته شود، ولی به نظر می‌رسد جریمه در نظر گرفته شده برای پاریسی ها خیلی سنگین نیست.

در حقیقت، این جریمه شباهت زیادی به جریمه ای دارد که در سال 2014 برای این باشگاه در نظر گرفته شد. در آن سال، پاریسی ها تنها 60 میلیون یورو حق خرید بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالاتی داشتند که امسال این رقم به صفر رسیده است.

محرومیت PSG تاثیری بر آینده نیمار ندارد

به عبارت دیگر، فرانسوی ها تنها با رقمی که بازیکن بفروشند می‌توانند خرید انجام دهند و این در حالیست که آنها باید حدود 145 میلیون یورو برای کیلیان امباپه پرداخت کنند. در توافقی که سال گذشته بین موناکو و پاری سن ژرمن انجام شد، قرار شد اکثر رقم انتقال این ستاره، در تابستان امسال پرداخت شود.

با وجود این شرایط، پاری سن ژرمن همچنان می‌تواند نیمار و امباپه را در ترکیب خود حفظ کند و کار رئال برای جذب ستاره برزیلی دشوارتر از قبل خواهد بود. پاری سن ژرمن بازیکنان بسیار خوب با قیمت مناسب در نقل و انتقالات دارد که وضعیتشان با توجه به نظر توماس توخل در فصل آینده مشخص خواهد شد. بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که بازیکنانی مثل آنخل دی ماریا، مارکو وراتی، آدرین ربیو و ... که هنوز تمدید قرارداد نکرده اند، از این تیم جدا شوند. در حال حاضر، گونسالگو گوئدس، پیشنهادی 50 میلیون یورویی از والنسیا در اختیار دارد.

در گزارش یوفا همچنین آمده که اسپانسرهای پاری سن ژرمن از جمله QTA ، QNB و اووردو، همگی در نهایت به یک دیگر متصل هستند و به سهامداران باشگاه تعلق دارند. از همین رو یوفا به آنها درباره افزایش قرارداد اسپانسرهای باشگاه هشدر جدی داده است.