به گزارش پارس نیوز، 

تیم ‌ملی فوتبال ایران که خود را آماده حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه می‌کند، در کمپ لوکوموتیو مسکو در حاشیه این شهر اسکان دارد ‌و هر روز "یوزهای ایرانی" زیر نظر کارلوس کی‌روش تمرینات آمادگی و فنی خود را پیگیری می‌کنند.

رقابت‌های جام جهانی رسما از 24 خرداد ماه با بازی افتتاحیه روسیه و عربستان آغاز خواهد شد و تیم‌ها در یک ماراتن یک ماهه برای کسب جام رقابت خواهند کرد.

این روزها هواداران بسیاری برای تشویق تیم‌های محبوب خود به روسیه آمده‌اند. مکزیکی‌ها، آرژانتینی‌ها و ایرانیان پر سر و صداترین تماشاگرانی هستند که در میادین اصلی شهر مسکو خودنمایی می‌کنند.

ایرانیان زیادی در طی روزهای گذشته وارد روسیه شده‌اند و هر جای شهر که پا می گذارید هواداران فوتبال ایران را با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران می بینید. میدان سرخ مسکو این روزها زیر پای ایرانیان است. هر زمان که به این میدان می روید صدای "ایران، ایران" به گوش می‌رسد.

ایرانی‌ها و فارس زباها تیم ملی را در روسیه تنها نگذاشتند

تماشاگران پرشور ایرانی قبل از آغاز جام جهانی و برای حمایت از تیم‌ ‌ملی اکثرا با خانواده‌ ها به روسیه آمده‌اند. این روزها اشتیاق بسیاری در میان تماشاگران ایرانی حاضر در روسیه حکمفرما است.

همچنین بسیاری از فارسی زبانان کشورهای آسیای میانه مانند ازبکستان و تاجیکستان نیز با لهجه شیرین خود در میان هواداران ایرانی خودنمایی کرده و ‌نسبت به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و هواداران ایرانی ابراز علاقه می‌کنند.

در مسکو هواداران تاجیکستانی و ازبک زیادی در کنار ایرانیان ، ملی‌پوشان ایران را تشویق می‌کنند.

روسیه از جمله کشورهایی است که در آن ایرانی‌ها کمتر دچار مشکل «زبان» می‌شوند چرا که به هر جای روسیه پا بگذارید، فارسی زبانانی از کشورهای آسیای میانه آماده کمک به ایرانیان هستند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یک روز پس از افتتاحیه جام جهانی در اولین دیدارش در شهر سن پتزبورگ به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش خواهد رفت.

این دیدار ایرانیان زیادی را به ورزشگاه خواهد کشاند. ایرانیانی که تیم‌ ‌ملی را در روسیه تنها نگذاشته اند.

ایرانی‌ها و فارس زباها تیم ملی را در روسیه تنها نگذاشتند

ایرانی‌ها و فارس زباها تیم ملی را در روسیه تنها نگذاشتند