به گزارش پارس نیوز، 

دولت به جای توجه به اقتصادی مقاومتی تنها به برجام تمرکز کرد و حالا که نتیجه‌ای در پی نداشته است و تحریم‌ها یکی پس از دیگری در راهند. از سویی مشکلات اقتصادی مردم را درگیر کرده و زندگیشان را فلج کرده است. قیمت سکه و دلار روز به روز در حال افزایش است. بنگاه‌های تولیدی در حال تعطیل شدن هستند و عملا به گفته مقامات دولتی هر خانواده‌ای چند فرزند بیکار دارد و از همه بدتر اینکه امید مردم برای داشتن زندگی بهتر در شرایط اقتصادی بهتر ناامید شده است اما همه این‌ها هیچ کدام دغدغه‌ مهمی برای نمایندگان نیست و آنان بیشتر درگیر توهمات خود هستند.

یکی از دغدغه‌های مهم و جدید نمایندگان مردم تهران در کنار لغو کنسرت‌ها و عدم توجه به حقوق شهروندی و عدم ورود زنان به ورزشگاه‌ها رفتن یا نرفتن نمایندگان منتخب به کشور روسیه برای نظارت بر جام جهانی 2018 است که گویی این روزها خواب و خوراک را از آنان گرفته است.

ماجرا از زمانی آغاز شد که  قرار شد 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی فوتبال عازم روسیه شوند. دعوتی که اگرچه شنیده‌ها حاکی از آن است که ابتدا از سوی نمایندگان مجلس به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داده شد اما در ادامه این مساله تکذیب شد و دست آخر معلوم هم نشد که اساسا هدف فرستادن این نمایندگان به بازی‌های جام جهانی چیست.

در اینجا بود که  4 عضو کمیسیون فرهنگی و 3 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی  شامل غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز (فراکسیون نمایندگان ولایی) از طرف کمیسیون فرهنگی  و رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون نمایندگان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

در این شرایط بود که انتشار اسامی لیست نماینده‌ها برای اعزام به جام جهانی واکنش‌های منفی بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت و این مساله موجب شد که تعدادی از آنان از این سفر انصراف دهند اما با این وجود بودند نمایندگانی هم که علیرغم انتقادها از سفر دست نکشیده و در حال آماده سازی چمدان‌ خود را برای رفتن به روسیه هستند.

دعوتی که اگرچه شنیده‌ها حاکی از آن است که ابتدا از سوی نمایندگان مجلس به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داده شد اما در ادامه این مساله تکذیب شد و دست آخر معلوم هم نشد که اساسا هدف فرستادن این نمایندگان به بازی‌های جام جهانی چیست

از جمله این نماینده‌ها پروانه سلحشوری نماینده لیست امید و مردم تهران است که کار و دغدغه خود را برای حضور در صحن علنی فراموش کرده و تنها با این توجیه که با هزینه شخصی خود سفر می‌کند ایرادی در این سفر نمی‌بیند. از این مساله جالبتر اینکه سلحشوری سفر تفریحی خود را به روسیه اقدام اعتراضی به عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها دانسته است.

قسمت طنز این ماجرا آنجاست که اگرچه نمایندگان زن اصلاح‌‌طلب در حرف و سخن ادعاهای بسیاری را برای مخاطبین خود دارند اما در عمل به تمامی آن حرف‌ها پشت کرده و برای نمونه عدم هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان سفر اعضای تیم ملی فوتسال دختران ایران به روسیه است که در پایان باید گفت اگر حق به جانب بخواهیم قضاوت کنیم رفتن این دختران فوتسالی به روسیه به مراتب چندبرابر از فرستادن نمایندگانی که تنها به خود و توهمات خود می‌اندیشند بهتر است.