به گزارش پارس نیوز، 

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر روسیه درباره این دیدار گفت: بازی سختی بود. هر دو تیم در زمین قدرت نمایی کردند اما روسیه واقعا بهتر از ما بازی کرد. همه ست ها با نتیجه نزدیک پیش رفت. بازی سختی بود. ما در ست دوم و سوم هم شانس پیروزی داشتیم. در ست چهارم هم تا امتیاز 19 برابر بودیم.

وی ادامه داد: شماره شش روسیه بعد از آن با سرویس های خوب خودش ما را متعجب ساخت. به هر حال ما خوب کار کردیم. روسیه بازیکنان قدرتمند جهان مثل موزرسکی را در اختیار دارد. در دنیای والیبال مرسوم نیست که مدافع میانی بسیاری از پاس های حمله را همانند یک پشت خط زن بگیرد. درصد بالایی از توپ ها در این بازی به موزرسکی می رسید و همانند استیل یک پشت خط زن عمل می کرد. به روسیه بخاطر این پیروزی تبریک می گویم و به بازیکنان خودم که بسیار جنگنده ظاهر شدند، تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا باخت به دو قدرت والیبال دنیا را با توجه به عملکرد تیمی نتیجه مناسب ارزیابی می کنید، خاطر نشان کرد:خوب بله به دو تیم قدرتمند برزیل و روسیه باختیم. اما شانس پیروزی در هر دو بازی را داشتیم. شاید انتظارمان این بود که با دو برد اوفا را به مقصد شیکاگو ترک کنیم. اما حقیقت این است که برزیل و روسیه بهتر از ما ظاهر شد.

انتهای پیام/