به گزارش پارس نیوز، 

فوتبال تنیسی علاوه بر این که انگیزه کار تیمی را در بین اعضای تیم افزایش می دهد و آن ها را با چالش های مختلفی روبرو می کند، روحیه آن ها را نیز بالاتر می برد و سبب ایجاد شوخی و خنده در بین بازیکنان می شود.

در آخرین تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی نیز کادرفنی تیم ملی، این تمرین را برای بازیکنان تدارک دیده اند و امروز نیز بازیکنان آن را انجام دادند.

 

در یک تیم خانزاده، آزمون، بیرانوند، قلی زاده و امیری حضور داشتند و تیم مقابل از مهره هایی چون رضا قوچان، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش و رشید مظاهری تشکیل شده بود. تیم شماره یک تقلبی عجیب انجام دادند و زمین را حدود یک متر کوچک کردند و همین موضوع سبب می شد تا ضربات تیم علیرضا جهانبخش و قوچان نژاد در خارج از زمین بیفتد و اوت شود! در نتیجه تیمی که بیرانوند در آن حاضر بود 2 بار پیاپی به این شکل پیروز شدند!

در حالی که مارکار به عنوان داور ناظر بود، وینگر شماره 18 تیم ایران به این موضوع معترض شد و به زمین حریف رفت تا آن را اندازه گیری کند و آنجا متوجه جعل و تقلب بازیکنان تیم مقابل شد!

 

پس از آن، تیمی که جهانبخش در آن بود از مارکار خواستند تا این بازی را به خاطر کوچک کردن زمین توسط حریف، سه هیچ کنند اما دستیار کی روش این درخواست را نپذیرفت و گفت که باتوجه به تعویض زمین در نیمه های مختلف، شرایط عادلانه بوده و تغییر در اندازه زمین هم تعمدی نبوده و حتما مربیان در اندازه زمین نقش داشته اند!

 

در نهایت نیز این مسابقه با پیروزی تیم آزمون، خانزاده، بیرانوند، قلی زاده و امیری به پایان رسید اما تیم حریف اصرار داشتند که در طول بازی تقلب های مختلفی روی داده و برای توصیف حرکات تیم مقابل واژه «جرزنی» را استفاده می کردند!

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/