به گزارش پارس نیوز، 

درار با احتساب از دست دادن آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل استونی که روز شنبه برگزار شد؛ در دو هفته گذشته تمام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی کشورش را از دست داده است. این در حالی است که تیم ملی مراکش کمتر از یک هفته دیگر می بایست در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018، با ایران روبرو شود.
مدافع 32 ساله و کارکشته شیرهای اطلس که در حال حاضر در تیم فنرباغچه ترکیه توپ می زند، همواره یکی از ارکان اصلی تیم کشورش بوده است؛ علاوه بر این درار در بازی تعیین کننده و خارج از خانه مقابل ساحل عاج موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش شد.
در سوی مقابل؛ الحجام که متولد فرانسه است، نخستین بازی خود را برای مراکش در ماه مارس در بازی دوستانه مقابل ازبکستان انجام داد. گفتنی است نام وی در فهرست 23 نفره دعوت شده توسط سرمربی این تیم قرار نداشته است.
این مدافع 27 ساله که برای تیم آمیان فرانسه بازی می کند، پس از نخستین حضور در لیگ یک فرانسه مورد توجه کادر فنی تیم ملی مراکش قرار گرفت.
رقابت های جام جهانی 2018 از 24 خرداد ماه امسال به مدت یک ماه به میزبانی روسیه برگزار می شود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این دوره با مراکش، اسپانیا و پرتغال در گروه (بی) پیکار می کند.