به گزارش پارس نیوز، 

راجا ناینگولان از فرهنگی که این روزها بر فوتبال دنیا حاکم شده است، انتقاد و اعتراف کرد که نرفتن به جام جهانی به او ضربه سنگینی زده است.

هافبک بلژیکی تیم فوتبال رم که در فهرست بازیکنان مورد نظر روبرتو مارتنیس، سرمربی تیم ملی بلژیک برای سفر به روسیه قرار نگرفته است، به شبکه VTM‌ گفت: نرفتن به جام جهانی به من ضربه واقعاً سنگینی زد، چون من پیش از این هم یک جام جهانی را از دست داده بودم. بعد از تمام شدن دوران بازیگری‌ام، نمی‌خواهم دیگر هیچ رابطه‌ای با دنیای فوتبال داشته باشم، چون اینجا بیش از اندازه بله‌قربان‌گو وجود دارد.

ناینگولان ادامه داد: من چیزی را می‌گویم که در زهنم می‌گذرد و احساسش می‌کنم. مشکل من این است اما همیشه همین‌طور خواهم بود. زندگی من روزمره پیش می‌رود و هر روز می‌تواند بهترین روز زندگی من باشد. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم، تمرین می‌کنم، سختکوشم و در عین حال پدری هم هستم که هر روز صبح فرزندانش را به مدرسه می‌برد.

ناینگولان یکی از بازیکنان فوتبال اروپاست که علاقه زیادی به خالکوبی دارد، اما برای خیلی‌ها یکی از خالکوبی‌های او به شکل علامت دلار سؤال برانگیز است.

وی در این باره عنوان کرد: یک بار که من به لاس‌وگاس رفته بودم، در آنجا مقدار زیادی از پول‌هایم را از دست دادم و به خودم گفتم که باید این خالکوبی را انجام دهم تا آن روز را هرگز از یاد نبرم!