به گزارش پارس نیوز، 

این خبر در فاصله‌ی اندکی که به جام جهانی باقی مانده، آلمان‌ها را به شدت نگران کرده. گفته شده اوزیل به دلیل همین مصدومیت چهار روز است که در تمرینات تیم ملی شرکت نداشته. علاوه بر این، ناراحتی پشت اوزیل همچنان درمان نشده و او را آزار می‌دهد.


درحالیکه یواخیم لو برای بستن ترکیب اصلی تیم خود جهت حضور در اولین بازی جام جهانی، به شدت مشغول است، اوزیل 29ساله، جدا از سایر بازیکنان، در سالن بدنسازی کمپ آماده‌سازی آلمان در تیرول جنوبی، به صورت انفرادی یک جلسه‌ی کار با وزنه و تمرینات استقامتی را پشت سر گذاشته.

یک هفته فرصت برای بقای اوزیل در روسیه 2018

در بازی دوستانه با اتریش، اوزیل در دقیقه‌ی 42 بازی در دوئلی با سباستیان پرودل که سابقه‌ی بازی در بوندس‌لیگا را داشته، از ناحیه‌ی زانو مصدوم شده ولی تا دقیقه‌ی 76 در میدان باقی می‌ماند. در بازی دوستانه‌ی آخر آلمان که فردا جمعه مقابل عربستان سعودی انجام خواهد شد، احتمال دارد مارکو رویس به جای اوزیل از ابتدا وارد میدان شود. اوزیل تا اولین بازی جام جهانی آلمان با مکزیک، بیش از یک هفته فرصت دارد.

دیروز در کمپ آماده‌سازی تیم ملی آلمان در تیرول جنوبی، روز رسانه‌ها بود. اما این بار به جای برگزاری کنفرانس خبری، به خبرنگارها فرصت داده شد به صورت مستقیم با تک‌تک بازیکنان لیست نهایی آلمان صحبت کنند. البته همه به جز مسوت اوزیل که به درخواست خود، از شرکت در این برنامه معاف شده بود.

یک هفته فرصت برای بقای اوزیل در روسیه 2018

به این ترتیب، اوزیل بار دیگر از قرار گرفتن در معرض پرسش‌های خبرنگاران طفره می‌رود. اوزیل حتی بعد از بازی خوب خود در مقابل اتریش و به ثمر رساندن تک‌گل آلمان، حاضر نشده با خبرنگاران گفت و گو کند. دلیل این طفره‌ رفتن‌ها کاملاً مشخص است : اوزیل می‌داند که دوباره از او درباره‌ی دیدارش با اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه سوال خواهد شد.

تنها سخنانی که از اوزیل درباره‌ی ماجرای دیدارش با اردوغان منتشرشده، به نقل‌قولی از او در اطلاعیه‌ی رسانه‌ای دفتر ریاست‌جمهوری آلمان برمی‌گردد. در اطلاعیه که درباره‌ی دیدار فوتبالیست‌های آلمانی با اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان، منتشر شده بود از قول اوزیل چنین نقل‌قول شده بود " من اینجا بزرگ شده‌ام و به کشورم وفادارم ". بعد از آن اوزیل دیگر هرگز به پاسخ دادن به سوالات مربوط به واقعه‌ی مورد اشاره، علاقه‌ای نشان نداده.