به گزارش پارس نیوز، 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از حس بسیار عجیب خود از حضور در جام جهانی گفت.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی پس از حضور ایران در روسیه در گفتگو با دوربین اختصاصی رقابت‌های جام جهانی درباره رقبای ایران در گروه دوم مسابقات گفت: گروه سختی است و حریفان‌مان آسان نیستند. این را می‌دانیم. با علم به اینکه میدانیم گروه سختی است، آمده‌ایم تا توانایی‌مان را نشان بدهیم و به دنیا ثابت کنیم که ایران هستیم و می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. می‌دانیم بازی‌های سختی داریم. اردوی آمادگی خوبی داشتیم و امیدوارم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نماینده برای کشورمان باشیم و بهترین نمایش‌مان را در جام جهانی ارائه دهیم. با پتانسیلی که در تیم‌مان وجود دارد و انگیزه بالای تیم، تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم.

کاپیتان تیم ملی ایران همچنین در گفت‌وگویی جداگانه با شبکه تلویزیونی بین اسپورت قطر درباره حسش از حضور در جام جهانی گفت: احساس خیلی عجیبی است که نمی‌شود درباره آن توضیح داد. آدم باید اینجا باشد تا بتواند این حس را درک کند. خوشحالم که دوباره می‌توانم در جام جهانی به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی دنیا حاضر باشم و این برای همه بازیکنان باعث افتخار است و خوشحالم این فرصت دوباره نصیبم شد.

شجاعی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران همزمان با ورود به روسیه گفت: تیم ملی در بهترین شرایط روحی و فیزیکی است و منتظریم هر چه زودتر جام جهانی شروع شود. او در پاسخ به این سوال که بازیکنان ایران می‌گویند لغو بازی دوستانه برابر یونان، باعث انگیزه بیشتر بین آن‌ها شده است، گفت: صد در صد همینطور است. این موضوع باعث شد اتحادمان بیشتر شود و بدانیم که باید خودمان به خودمان کمک کنیم و فکر می‌کنم این موضوع انگیزه‌ای شد که بتوانیم بازی‌ها را قوی‌تر شروع کنیم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که میلیون‌ها نفر ایرانی منتظرند تا از تیم ملی ایران اخبار خوشحال کننده بشنوند، آیا این اتفاق می‌افتد، گفت: امیدوارم. این قول را میدهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این خبر خوب را به آن‌ها بدهیم.