به گزارش پارس نیوز، 

روح‌الله نجف‌پور  در مورد آخرین وضعیت تیم قشقایی شیراز گفت: باشگاه قشقایی با خرید امتیاز برق نوین به لیگ دسته اول راه پیدا کرده و در حال حاضر که لیگ تعطیل است به دنبال جذب بازیکن و سرمربی تیم هستیم که این موضوع طبق توافقاتی که در باشگاه صورت گرفته انتخاب سرمربی تیم برعهده بردبار قائم مقام باشگاه است که در حال بررسی و مذاکره با شش گزینه سرمربی مدنظر باشگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در پاسخ به سؤالی که چند هفته پیش در رسانه‌ها مطرح شد که باشگاه قشقایی با داود مهابادی برای سرمربی‌گری این تیم به توافق رسیده و وی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، گفت: این موضوع درست بود در چندین جلسه که با مهابادی داشتیم بر سر مسائل مالی، فنی، سخت‌افزاری و حتی دستیاران وی به توافق کاملی رسیده‌ایم البته این توافق به صورت شفاهی بود.

نجف‌پور گفت: پس از این توافق هفته گذشته مهابادی به وسیله یکی از دستیاران خود به باشگاه اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی نمی‌توانم در قشقایی حضور داشته باشم. بعد از این انصراف بردبار قائم مقام باشگاه به دنبال گزینه‌های دیگر برای سرمربی‌گری این باشگاه بود و از همین‌جا برای مهابادی آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم.

وی در ادامه افزود: در باشگاه قشقایی همه ما به این موضوع داریم و آنچه برای ما مهم است یک سرمربی که می‌خواهد برای تیم قشقایی انتخاب شود باید بداند که قشقایی یکی از تیم‌های بزرگ همراه با هواداران پرشور می‌باشد و این باشگاه در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا قصد جذب بازیکن جدیدی را هم دارید، گفت: قطعاً ما به بازیکنان جدیدی نیاز داریم البته این موضوع باید توسط سرمربی انتخاب و جذب شود البته سایر بازیکنان تلفیقی از بازیکنان فصل قبل برق نوین و تیم قشقایی خواهد بود.

نجف‌پور در پایان گفت: قشقایی با قدرت هرچه بیشتر در لیگ دسته اول فوتبال کشور شرکت می‌کند و با هواداران بی‌شماری که دارد باعث شگفتی جدیدی در دسته لیگ اول و جذابیت هرچه بیشتر لیگ خواهد شد امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای تمام استان فارس به خصوص شهر شیراز و ایل بزرگ قشقایی باشیم.

انتهای پیام/