به گزارش پارس نیوز، 

امید نمازی درباره حضورش در باشگاه ذوب‌آهن گفت: بسیار خوشحالم که در فصل آینده در کنار باشگاه بزرگ ذوب‌آهن هستم و بی‌تردید تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم فوتبالی قدرتمند و زیبا را به نمایش بگذاریم. در ابتدای صحبت‌های خود لازم می‌دانم از حمایت هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعامل محترم این باشگاه تشکر کنم و از طرفی از تلاش‌های آقای قلعه‌نویی به خاطر موفقیت‌های فصل گذشته قدردانی داشته باشم.

وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با وضعیت ذوب‌آهن برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: ما می‌دانیم که باید در فصل آینده یک نمایش قدرتمند فوتبالی داشته باشیم و از طرفی باید فوتبالی زیبا را نیز به نمایش بگذاریم. همه تلاش مجموعه باشگاه و به خصوص در چارچوب کادر فنی و بازیکنان باید معطوف به این باشد که قصد داریم گام‌های بلندی برداشته و به اهداف خود برسیم. با تلاش‌های صورت گرفته توسط باشگاه، شاکله بازیکنان برای فصل آتی حفظ خواهند شد و از طرف دیگر چند مهره در پست‌هایی که نیاز به حفظ بازیکن داریم، جذب خواهند شد تا بتوانیم با این بازیکنان هدف‌های‌مان را جستجو کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین اظهار داشت: ما تمرینات خود را از روز 26 خردادماه آغاز می‌کنیم. دو هفته تمرین در اصفهان و اردوی تدارکاتی خارج از اصفهان را پیش رو خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد دو هفته پیش از شروع لیگ برتر آخرین مراحل تمرینی خود را در اصفهان پشت سر بگذاریم. باید بر این نکته تأکید کنم که باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت بگذاریم و فصل را خوب شروع کنیم. البته ما برای طی مسیری که شروع کرده‌ایم عجله نخواهیم داشت و باید برای رسیدن به کیفیت فوتبالی صبورانه تلاش کنیم.

نمازی در پایان بار دیگر تأکید کرد: همه ما از ذوبی‌آهنی بودن باید لذت ببریم. برای موفقیت همه ارکان باید کنار هم قرار بگیرند. از حمایت‌های کارخانه، تا تلاش‌های مجدانه باشگاه، همدلی و خواست و باور تیم و البته حمایت هواداران عزیزی که ما را تنها نخواهند گذاشت. امیدوارم بتوانیم مسیری را که پیش داریم با ذهنیتی خوب پیش برده و از داشتن یک ذوب‌آهن قدرتمند همگی ما لذت ببریم.