به گزارش پارس نیوز، 

سه‌شنبه شب مهدی تاج در استانبول مشغول گفت‌وگو با محمدرضا ساکت و مهدی خراطی بود تا برای بازی با یونان و برنامه سفر تیم ملی به یک نتیجه نهایی برسند که ناگهان شرایط جسمانی رئیس فدراسیون دگرگون شد.

تاج دستش را روی قفسه سینه‌اش گذاشت و سرش گیج رفت. پیشانی‌اش عرق کرد و به سرفه افتاد و سریع توسط دبیرکل فدراسیون به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. در بخش اورژانس پزشک تشخیص داد یکی از رگ‌های اصلی قلب تاج گرفته و نیاز به آنژیوگرافی دارد. خلاصه سریعاً تاج را به اتاق عمل منتقل کرده و با آنژیوگرافی رگ قلب را باز کردند اما با رفع خطر هم تشخیص داده شد او باید مدتی در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه باشد.

کارلوس کی‌روش با شنیدن وخامت حال رئیس فدراسیون به عیادت او رفت. ساکت و خراطی نیز به نوبت چند ساعتی را بر بالین او گذراندند و دیگری به امور مرتبط با تیم ملی رسیدگی می‌کرد. کی‌روش دیروز هم مجدداً به عیادت تاج رفت. او می‌توانست حرف بزند و ضمن عذرخواهی بابت نگران کردن سایرین از آنها به خاطر لطف‌شان تشکر کرد. با رسیدن خبر به تهران خانواده رئیس فدراسیون با نگرانی شروع به تماس گرفتن کردند و تاج برای رفع نگرانی خانواده سعی کرد به بهترین شکل با آنها صحبت کند تا آرامش خود را حفظ کنند. قرار شد پزشکان در آخرین ساعت دیشب مجدداً او را معاینه کنند و نظرشان را درباره زمان ترخیص او بگویند. اگر تاج بامداد امروز مرخص نشده باشد، ساعت ۹ صبح مجدداً توسط پزشک معاینه می‌شود تا در صورت کسب بهبودی لازم مرخص شود در غیر این صورت همه چیز به بعد از ظهر موکول خواهد شد.

امیرمهدی علوی، رئیس حوزه ریاست فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: وضعیت جسمانی آقای تاج پایدار شده و زمان ترخیص ایشان را پزشک تعیین می‌کند. با رسیدگی پزشکان خوشبختانه شرایط جسمانی رئیس فدراسیون ساعت به ساعت بهتر شده است.

مشاور تاج در پایان گفت: دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر داورزنی معاون ایشان، کنسولگری ایران در ترکیه، آقای کی‌روش و... همواره پیگیر شرایط رئیس فدراسیون بوده‌اند. حتی جناب مصطفی دنیزلی هم ضمن تماس تلفنی با بیمارستان یک تیم پزشکی مخصوص بر بالین آقای تاج اعزام کرده و به صورت مستمر پیگیر احوال ایشان است. فدراسیون فوتبال ترکیه و باشگاه بشیکتاش هم نماینده‌های خود را به بیمارستان محل بستری رئیس فدراسیون ایران فرستاده‌اند.


انتهای پیام/