به گزارش پارس نیوز، 

پیشتر برخی رسانه های ایتالیایی از مذاکره های این باشگاه با سعید معروف خبر داده بودند.
پس از انتشار این خبرها، یک سامانه هواداری که گفته می شود به خود معروف تعلق دارد، خبر داد که میان کاپیتان تیم ملی با این باشگاه ایتالیایی قراردادی 2 ساله بسته شده است.
یکی از نزدیکان سعید معروف روز چهارشنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا این خبر را تائید کرد.
به این ترتیب کاپیتان تیم ملی ایران از فصل آینده با پیراهن تیم ' سیه نا' در سری «آ» ایتالیا به میدان می رود.
تیم سیه نا امسال به سری «آ» صعود کرده است و هدایت این تیم بر عهده خوان سیچلو، مربی پیشین تیم ملی ایران قرار دارد.
معروف در سال 2015 هم یک نیم فصل در تیم زنیت کازان روسیه بازی کرد و با این تیم قهرمان سوپرلیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا شد.
2 روز پیش علی وقاری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ارومیه اعلام کرده بود: رایزنی و مذاکره های اولیه با سعید معروف قبل از اعزام به لیگ ملت های والیبال انجام شده و نتیجه نهایی این مذاکره ها پس از فروکش کردن کوران مسابقات تیم ملی والیبال، مشخص می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر معروف رایزنی هایی با امیرحسن توخته، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیر فلاحت خواه و مهدی جعفروند انجام شده است و امید می رود امسال تیم شهرداری ارومیه از گنجینه جوانان بومی خود در رقابت های لیگ برتر کشور بهره مند شود.
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 اقدام به تیم داری در لیگ برتر والیبال کرده است.
کسب چهار مقام سومی در سال های 90، 92، 94 و 95، نایب قهرمانی در سال 93، پنجمی در سال 91 و هشتمی در سال 96 حاصل تلاش باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر ایران طی هفت سال اخیر است.
امسال با توجه به نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک ایران، شهر ارومیه 2 سهمیه در لیگ برتر کشور خواهد داشت.
از سال‌های 1345 تا 1390 که والیبال ارومیه وارد تیم داری در لیگ برتر ایران شد، تیم‌های مختلف با نام‌ های متفاوتی همچون تاج، انقلاب، پاس، مقاومت، سمن سو، آذرپیام، پگاه و فولاد را به خود دیده است.
در حال حاضر میلاد عبادی پور (اسکرا بلهاتوف لهستان) و محمدجواد معنوی نژاد (ورنا ایتالیا) 2 لژیونر والیبال ایران در باشگاه های اروپایی هستند.
7156/3072