به گزارش پارس نیوز، 

رقابت‌های باشگاهی فوتبال اروپا به کار خود پایان داده است و اغلب بازیکنان در ترکیب تیم‌های ملی کشورهای خود مشغول آمادگی برای حضور در جام جهانی بسر می‌برند.

بر این اساس برخی از باشگاه‌های بزرگ و متمول فوتبال اروپا از همین حالا تحرکات خود را برای جذب بازیکنان بزرگ آغاز کرده‌اند و این در شرایطی است که برخی از تیم‌های دیگر ترجیح می‌دهند پس از رقابت جام جهانی فوتبال وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

در این میان از 3 پیش‌بینی در نقل و انتقالات تابستانی یاد شده است که در این میان پای باشگاه‌های بزرگی نظیر بارسلونا، چلسی و اتلتیکو مادرید اسپانیا در میان است.

بر این اساس آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی یکی از گزینه‌های احتمالی خروج از پاری سن ژرمن و پیوستن به اتلتیکو مادرید اسپانیا قهرمان لیگ اروپا محسوب می‌شود.

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینترمیلان که گفته می‌شود یکی از اهداف یوونتوس در فصل آینده به شمار می‌رود، یکی از اهداف باشگاه چلسی انگلیس است و آقای گل سری آ که از تیم ملی آرژانتین باز مانده است در تیررس این تیم لندنی قرار دارد.

دیگر گزینه نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند خروج کریستین اریکسن هافبک توانمند تاتنهام انگلیس از لندن و پیوستن این بازیکن به بارسلونا باشد.

انتهای پیام/