به گزارش پارس نیوز، 

این خبرگزاری در مطلبی با اشاره به وضعیت ایران در بازی های جام جهانی آورده است ایران این بار در گروه مرگ قرار گرفته است و قرعه سختی به نامش ثبت شده است اما ستاره های ملی پوش ایران به راحتی تسلیم حریفانشان نخواهند شد.
خبرگزاری چین می افزاید که آنها در گروه b با تیم های بسیار قدرتمندی چون اسپانیا و پرتغال همگروه شده اند.
شینهوا ادامه می دهد که تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان بسیار خوبی با خود دارد و آنها می خواهند در تابستان امسال در روسیه بدرخشند و تاریخ را بازنویسی کنند.
خبرگزاری چین البته تصریح کرده است تیم ملی فوتبال ایران در گذشته هم سابقه ورود به جام جهانی داشته اما نتوانسته است از گروه خود بالا بیاید و برای همین نگاه ویژه ای به جام جهانی روسیه دارد.
شینهوا می نویسد دفاع قدرتمند ترین بخش از تیم ملی فوتبال ایران است که کارآیی آن بارها به تیم های دیگر ثابت شده است و عبور از سد این دفاع برای همه تیم ها کار دشواری خواهد بود.
خبرگزاری چین گزارش می کند که هرگز زمانی که تیم ایران در برابر آرژانتین در جام جهانی برزیل برای 90 دقیقه دروازه خود را بسته نگهداشت از یادها نخواهد رفت اگرچه لیونل مسی در پایان دیدار با تک گل زیبایش دروازه را پس از این زمان باز کرد اما مقاومت طولانی تیم فوتبال ایران نشان از دفاع بسیار قهار آن دارد.
آساق**231**1904**