به گزارش پارس نیوز، 

زمانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال تهران افزود: شایعه درخواست یک و نیم میلیون دلاری «مامه تیام» برای حضور دوباره در استقلال درست نیست؛ هر چند که سیاست باشگاه حفظ او است تا در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای ما موثر باشد. البته تیام یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد، ولی در قرارداد او گنجانده شده اگر پیشنهادی از دیگر تیم های خارجی داشته باشد با پرداخت مبلغی رضایت نامه خود را دریافت می کند.
وی گفت: تیام به استقلال و هواداران علاقه دارد و به رغم اینکه مطالباتش را پرداخت کرده ایم، منتظر پاسخ این بازیکن برای حضور دوباره او در تهران هستیم. همچنین امید نور افکن در صورت جدایی از استقلال باید برای دریافت رضایت نامه خود مبلغی را به باشگاه پرداخت کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دوگانگی برنامه ها در آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: آکادمی زیر نظر هیات امنا اداره می‌شود و گزارش تصمیم های آنها باید در جلسه آینده ارائه شود تا در صورت وجود نقص برطرف ‌شود. البته سعی داریم امسال وضعیت آکادمی را با نظر سرمربی به سمتی ببریم که تیم بزرگسالان با بهره بردن از بازیکنان پایه تامین شود.
زمانی در خصوص نامه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تغییر در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان در قالب توصیه و دلسوزی چند امضا جمع کردند. البته مجلس آن قدر جایگاهش بالا است که به این مسائل ورود نمی‌کند و نامه ای هم به وزیر ورزش و جوانان داده نشده است.
وی افزود: اما من معتقدم در دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل ترکیه دست کم سه بازیکن خط خورده، باید حضور می یافتند که در این صورت قطعا چنین نتیجه ای رقم نمی خورد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام جهانی آماده می کند، هفتم خرداد ماه در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ترکیه در شهر استانبول با نتیجه دو بر یک شکست خورد. ایران در جام جهانی 2018 که از 24 خرداد تا 24 تیر ماه در روسیه برگزار می شود، با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.
ورزشی**9029**1584