به گزارش پارس نیوز، 

رئال مادرید مدت‌هاس به دنبال جذب لواندوفسکی است و پینی زهوی، ایجنت جدید لواندوفسکی نیز به گفته رسانه‌ها، برای آسانتر شدن مسیر انتقال او به این پست رسیده است. زهوی از عوامل اصلی انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسا به پاری سن ژرمن بود و انتخاب او شایعات جدایی را افزایش داد. حال او تایید کرد که موکلش به باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که قصد جدایی دارد.

ایجنت لواندوفسکی: رابرت از بایرن جدا می‌شود

او گفت:" رابرت فکر می‌کند که به یک نیاز و یک چالش جدید نیاز دارد. مربی بایرن از همه چیز مطلع است."

با وجود این شایعات، مسئولین بایرن مونیخ سعی می‌کنند لواندوفسکی را حفظ کنند و امیدوارند حضور نیکو کوواچ برای فصل آینده، او را راضی به ماندن کند. رئال مدت‌هاست که برای به خدمت گرفتن لوا در تلاش است ولی بایرن مونیخ همواره مانع این انتقال بوده است. لواندوفسکی امیدوار بود در بایرن به موفقیت برسد ولی رئال مادرید در دو سال اخیر، دو بار آنها را از چمپیونزلیگ حذف کرد و به قهرمانی رسید.

رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن اخیرا درباره شرایط لوا گفته بود:" هیچ نگرانی در رابطه با رابرت لواندوفسکی و ارتباطش با بایرن وجود ندارد. ما رابطه خیلی خوبی داریم. می‌دانیم که رابرت شرایطش چگونه است. خیلی خوشحالم که این رابطه طولانی مدت وجود داشته است و جای هیچ نگرانی نیست. فصل بعد هم با هم همکاری خواهیم داشت."