به گزارش پارس نیوز، 

سرخیو راموس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که حرکت خشن و مصدوم کردن محمد صلاح اینقدر او را مطرح کند. البته راموس پیش از این هم به عنوان یک مدافع خشن و گلزن مورد توجه علاقه‌مندان فوتبال و رئال‌مادرید بود، اما این‌بار داستان توجه به او متفاوت است.

خطای سفت و سخت او روی محمد صلاح از دید بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان به فوتبال از روی عمد انجام شد تا ستاره مسلمان لیورپول خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شود و عملاً کلوپ و مردانش خلع سلاح شوند و رئالی‌ها با خیال راحت به قهرمانی برسند. حالا اما با گذشت چند روز از آن شب واکنش‌های جدیدی در خصوص این حرکت دیده می‌شود. در حال حاضر کمپینی در خصوص درخواست از فیفا و یوفا برای اعمال محرومیت علیه کاپیتان رئال‌مادرید به راه افتاده که تاکنون نزدیک به 300 هزار نفر به آن پیوسته‌اند و خواستار جریمه شدن راموس شده‌اند. درست است که به راه افتادن چنین جریاناتی در فضای مجازی بیشتر جنبه اعتراض نمادین دارد و خطری را متوجه کاپیتان رئال نمی‌کند، اما وقتی علاوه بر این اتفاقات پای طرح دعوی وکیل و دادگاه هم به میان می‌آید، آن وقت مسئله را جدی‌تر می‌توان قلمداد کرد. آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که یک وکیل مصری علیه راموس در دادگاه طرح دعوی کرده و مدعی شده او باید یک میلیارد یورو خسارت برای آسیب روحی و جسمی به صلاح و ملت مصر بپردازد.

باسم وهبا، وکیل مصری می‌گوید: «راموس عمداً روی صلاح خطا کرد. او باید به خاطر این موضوع جریمه شود و من این را درخواست کرده‌ام. شاید این خسارت حتی یک میلیارد یورو باشد آن هم برای آسیب فیزیکی و روحی که راموس به صلاح و کل ملت مصر وارد کرده است.» به راه افتادن این حاشیه‌ها و شدت حملات علیه سرخیو راموس در حالی بود که پس از پایان بازی رئال‌مادرید و لیورپول، بلافاصله شایعه‌ای در جهان فوتبال پخش شد که گفته می‌شد صلاح با توجه به مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی مصر در جام جهانی نیست، هرچند این شایعه خیلی زود با حرف‌های خود محمد صلاح و پزشکان تیم ملی مصر رد شد، اما باز هم مانع حجم گسترده انتقادات و حملات به راموس نشد. در این میان حتی پیام خود راموس به صلاح بعد از پایان مسابقه و آرزوی سلامتی و موفقیت برای او هم دیده نشد و فعلاً همه روی حرکت خشن او متمرکز شده‌اند و می‌خواهند به هر نحو ممکن مدافع و کاپیتان رئال را قانع کنند که بابت این حرکت باید جریمه شود. حالا باید منتظر ماند و دید در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی این موج اعتراضات تا کجا پیش خواهد رفت و آیا راموس مجبور به پرداخت جریمه یا حتی محرومیت می‌شود.


انتهای پیام/