به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتور سازی تبریز  درباره علت خرید امتیاز باشگاه تراکتور سازی تبریز وحمایت از این تیم گفت: به درخواست مسئولان و هواداران تصمیم به خریداری سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز وحمایت از این تیم گرفتم. مراحل انتقال سهام باشگاه تراکتور سازی به من در حال انجام است و قرارداد نهایی امضا شده است.

او درباره وضعیت سرمربی تیم عنوان کرد: از 10 روز پیش بررسی های لازم برای انتخاب سرمربی جدید تیم شروع شده است، با چند گزینه سرمربی خارجی مذاکرات خوبی داشته ایم و تا چند روز دیگر کادر فنی اعلام می‌شود. من  در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که سرمربی جدید تیم از اروپا یا آمریکای جنوبی است.البته با چند مربی داخلی نیز مذاکراتی داشته‌ایم تا به عنوان کمک مربی در کنار سرمربی بزرگ خارجی حضور داشته باشند.

زنوزی در ادامه درباره انخاب بازیکنان تیم گفت: هدف ما جذب بهترین و شایسته ترین بازیکنان داخلی و خارجی است که به بهبود تیم کمک کنند و باعث پیشرفت تیم شوند. امسال قصد داریم در  لیگ برتر فوتبال کشورمان به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابیم، در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.با جذب یک مربی تراز بالا و جذب بازیکنان شایسته به اهداف خود خواهیم رسید.

مالک جدید باشگاه تراکتور سازی درباره هدفش از آمدن به باشگاه تراکتورسازی گفت: فوتبال یک صنعت است و در ورزش امروز جهان در یک فوتبال اقتصادی به سر می بریم که بسیار درآمدزا است. هدف من این است که باشگاه گسترش فولاد تبریز را وارد بورس اوراق بهادار کنم و با سرمایه گذاری روی هواداران ،درآمد باشگاه را افزایش دهم چراکه هواداران یک تیم بهترین منبع درآمد برای آن تیم هستند.

محمدرضا زنوزی در ارتباط با محل تمرین بازیکنان تیم تراکتورسازی واستادیوم این تیم بیان کرد:از نظر سخت افزاری امکانات قابل توجهی در مجموعه باشگاه بنیان دیزل وجود دارد و می‌توانیم از آن استفاده کنیم. اینکه کجا بازی‌ها را برگزار کنیم بستگی به هواداران و استقبال آن‌ها از بازی‌های ما دارد. البته تصور می‌کنم ورزشگاه بنیان دیزل ظرفیت کافی را برای میزبانی بازی‌های تراکتورسازی ندارد.

او درپایان درمورد شایعاتی که در باره تغییر نام این باشگاه ایجاد شده است اذعان داشت: به نظر بنده نام باشگاه تغییر نخواهد کرد مگر اینکه هواداران بخواهند. این باشگاه متعلق به هواداران است و این هواداران هستند که درباره نام باشگاه تصمیم می‌گیرند.

گفتنی است: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در اولین اقدام خود نماینده ای را به ترکیه فرستاد تا ضمن مذاکره با ساغلام طلب او را پرداخت و با این مربی ترک تبار تسویه حساب کند.

ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای است که با رقم 380 هزار دلار برای 4 ماه آخر لیگ هفدهم هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، در هنگام خروج از ایران 150 هزار دلار از طلبش را دریافت نکرده بود. در قرارداد ساغلام بندی وجود داشت که اگر بر سر زمان مقرر طلب او پرداخت نشود، این مبلغ شامل 4 برابر جریمه شود.

انتهای پیام/