به گزارش پارس ، علی پروین در گفت وگو بافارس درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظر من کار از آن چیزی که تصور می کنیم در بازی مقابل قطر خیلی سخت تر است اما به امید خدا بچه ها به خودشان آمده باشند و بدانند که باید متفاوت تر نسبت به گذشته بازی کنند.

وی افزود: این را همه ایرانی ها می دانند که عرب ها برای شکست فوتبال ایران آن هم در خانه خودشان دست به هر کاری که لازم باشد می زنند، پس باید با این پیشینه و دانش به مصاف حریف سرسخت خود یعنی قطر بروند. البته من الان هم مثل قبل معتقدم که فوتبالیست های ما یک سر وگردن از این عرب ها بالاتر هستند ولی باید این موضوع را در زمین نشان دهند تا به نتیجه دلخواه برسند. تیم ملی فقط باید به برد فکر کند و بدون اینکه حریف را دستکم بگیرند نباید به مساوی فکر کنند.

پروین در خصوص حضور جمعی از پیشکسوتان در کنار تیم ملی نیز گفت: کار قشنگی بود وظیفه هر ایرانی الان کمک به تیم ملی و تشخیص و تشویق بچه ها است اما اگر خدا بخواهد یک بازی مثل استرالیا و یا آمریکا اتفاق بیفتد و بچه ها باگرفتن سه امتیاز برای رفتن به جام جهانی امیدوار شوند.

وی در خصوص بازی ایران و عمان نیز یاد آور شد: من این بازی را دیدم اما اصلا نفهمیدم که برای چه مقابل عمان بازی و این شکست تلخ را کسب کردیم. انشاالله ما بازی با قطر را می بریم و الان وقت صحبت و بررسی بازی ها نیست، امیدوارم که شکست مقابل عمان لطمه ای به روحیه بازیکنان نزده باشد.

پروین در پایان یاد آور شد: بچه های بزرگ تیم مراقب باشند، عرب ها به دنبال جنگ روانی هستند و این می تواند برای تیم ما که برخی اوقات احساسی است کمی خطرناک باشد ما امیدوارم تیم ملی دست پر به ایران بر گردد و خود را برای بازی حساس مقابل لبنان و کره آماده کند.