به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا اژدری زاده پس از سیف الله دهکردی به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان انتخاب شد، او که در فولاد نوین سابقه مدیریت داشت سه فصل به عنوان مدیرعامل در تیم بزرگسالان فعالیت کرد.دراگان اسکوچیچ، نعیم سعداوی هرکدام تنها یک فصل در فولاد ماندند و رابطه حسنه ای میان آنان با مدیرعامل نبود، فولاد با اسکوچیچ و سعداوی توانست تنها در لیگ برتر بماند و هیچ مقام لایقی کسب نکرد.

در این فصل نیز سکان هدایت به سید سیروس پورموسوی داده شد، فولاد با او هفته ها در رتبه دوم بود امادر نهایت به رتبه هفتم دست یافت تا کارنامه مدیریت اژدری خالی از موفقیت در لیگ برتر باشد.
هواداران فولاد که در هر سه فصل خواستار برکناری اژدری زاده بودند امروز از این تصمیم خوشحال هستند و امیدوارند تا با حضور دکتر شریف یا شخص دیگر بر صندلی مدیریت دوباره در فوتبال ایران بدرخشند، آنها این انتظار را دارند تا تیمشان با بودجه مناسب قهرمانی بسته شود و به مانند تیم های دیگر بتوانند در صورت نیاز از بازیکن و اردوی خارجی بهره ببرند.

آنها از حضور تیم محبوبشان در میانه جدول و فرار از منطقه خطر خسته شده اند و امیدوارند تا با سیاست های مدیرعامل بتوانند بازهم بر قله فوتبال ایران بایستند.