به گزارش پارس نیوز، 

گفته می‌شود که لوچانو اسپالتی به خاطر کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، توانسته نظر سران باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش را جلب کند اما او می‌گوید که هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است. قرارداد اسپالتی در انتهای فصل آینده به پایان می‌رسد و هفته پیش انتظار می‌رفت که قرارداد او تمدید شود.

اسپالتی در این خصوص به شبکه رادیویی RMC Sport گفت: من با اینتر قرارداد دارم و فعلاً خبری از تمدید نیست اما اوضاع همان چیزی است که قبلاً گفته شد. وقت هست. من می‌خواهم بمانم و به نظر می‌رسد که اینتر هم می‌خواهد مرا نگه دارد، پس مشکلی نیست.

سرمربی اینتر سپس با سؤالی درباره آینده کاپیتان تیمش مائورو ایکاردی مواجه شد و بار دیگر در خصوص جدایی این مهاجم آرژانتینی از نراتزوری هشدار داد. وی افزود: در بازار امروز بازیکنانی هستند که یک روز صبح تصمیم می‌گیرند بروند و افرادی هم می‌آیند و آنها را می‌برند. آنها به خانه‌ شما می‌‌آیند و بازیکن‌تان را می‌برند. کاملاً مشخص است که اگر بازیکنی می‌خواهد برود، باید برای او جایگزین پیدا کرد اما ایکاردی به من هیچ نشانه‌ای از تمایلش برای ترک اینتر نشان نداده و این بسیار حیاتی است. اگر تیمی حاضر شود 110 میلیون یوروی غرامت فسخ قرارداد او را بپردازد، خوب یا بد، آن وقت ما باید مهاجم دیگری بخریم اما من نمی‌دانم آن مهاجمی که می‌خریم در همین سطح خواهد بود یا نه. با ایکاردی ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.