به گزارش پارس نیوز، 

بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیاری از هواداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی از بازیکنان این تیم به خاطر اینکه به لوکاس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی‌شان دلداری ندادند، انتقاد کردند. کاریوس با اشتباهات مهلکش مسبب باخت 3 بر یک لیورپول در کیف شد و به همین دلیل به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی از شدت شرم و فشار روانی که روی او وجود داشت، روی زمین افتاد و گریه کرد. در آن وضعیت اولین نفراتی که به سراغ او رفتند تا به این بازیکن 24 ساله دلداری بدهند، بازیکنان رئال بودند و بعد از آن تعدادی از عوامل تیم لیورپول به آنها اضافه شدند اما اکثر بازیکنان این تیم ترجیح دادند که بعد از بازی به رختکن بروند و جورجینیو وینالدوم هم یکی از آنها بود.

هافبک هلندی لیورپول درباره اینکه چرا او و هم‌تیمی‌هایش زودتر از رئالی‌ها به کاریوس دلداری ندادند، گفت: من نرفتم و چیزی نگفتم چون آنجا به اندازه کافی افرادی بودند که با کاریوس حرف بزنند و بعضی وقت‌ها در چنین شرایطی شما دوست ندارید که مردم دور و برتان را شلوغ کنند. اتفاقی که افتاد آن پایانی نبود که ما برای تلاش‌‌مان در این فصل از لیگ قهرمانان می‌خواستیم اما گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. این شکست واقعاً مأیوس کننده است و ما الان دیگر نمی‌توانیم چیزی را عوض کنیم.

وینالدوم دلیل دلداری ندادن به کاریوس را توضیح داد

وینالدوم ادامه داد: همیشه سخت است بگوییم که ما در ‌آینده چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. اینکه ما فصل بعد چه عملکردی خواهیم داشت، به عوامل فراوانی بستگی دارد اما من به آینده تیم‌مان خوشبین هستم. ما در این فصل چیزهای زیادی یاد گرفتیم، همان‌طور که در فصول قبل از آن یاد گرفته بودیم. امیدواریم با تجاربی که به دست آورده‌ایم در آینده به اهداف بزرگی برسیم.