به گزارش پارس نیوز، 

محل برگزاری مسابقات جهانی شرکت ها(کارگران) «دیدیر دسی یر» برای ورزشکاران ایران در مسابقات لابول آرزوی شادی و موفقیت در زندگی وهنگام کار کرد.

وی که در جمع خبرنگاران اعزامی ایران به محل انجام مسابقات صحبت کرد، از این که نمایندگان ورزش کارگران کشورمان در این دوره از مسابقات حاضر شدند، ابراز شادمانی کرد و گفت در آینده شرایط بهتری در انتظار همه کارگران برای انجام ورزش و رقابت خواهد بود.

این مقام عنوان کرد:هدف اصلی برگزاری مسابقات جهانی کارگران ، فراهم کردن فضای رقابتی نشاط آوری است تا در یک نقطه از جهان، همه کارگران با هم دیدار داشته باشند و به تبادل نظر در کنار رقابت بپردازند.

وی افزود:مسلما برگزاری مسابقات لابول که دومین دوره مسابقات بود، دارای اشکالاتی بوده که تلاش می کنیم برای دوره های بعدی ، مشکلات را به حداقل برسانیم.

دسی یر همچنین عنوان کرد:ایران در قاره آسیا است و تلاش می کنیم از طریق ورزش کارگری ایران، این رده ورزش در قاره پهناور اسیا را بیش از پیش فعال کنیم.ایران صاحب تجربه و نظر است و کمک های آن می تواند به ما در این زمینه یاری برساند.پیام من به ورزشکاران شرکت کرده کارگران ایران در مسابقات لابول این است که شاد و سلامت باشند و اقامتی خوب را در این شهر کوچک تجربه کرده باشند.

انتهای پیام/