به گزارش پارس ، رضا حقیقی در گفت وگو باتسنیم، در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: انتخاب دایی را به فال نیک می گیرم. او اسطوره فوتبال آسیا و مربی توانمندی است و فصل گذشته هم با راه آهن که همه فکر می کردند به لیگ یک سقوط می کند نتایج خوبی کسب کرد.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: قطعا شرایط امسال پرسپولیس مانند سال گذشته نیست. همه توقع دارند با وجود علی دایی پرسپولیس واقعی را ببینند. قرار است تمرینات هم زود شروع شود تا برای حضور قدرتمند در لیگ و جام حذفی آماده شویم.

هافبک سرخپوشان با بیان اینکه با این تیم قرارداد دارد، گفت: خوشبختانه فصل گذشته طوری قرارداد بستم که برای امسال مشکلی نخواهم داشت و می خواهم از روز اول تمرینات تیم حضور داشته باشم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس نتوانست در فصل گذشته انتظارات را برآورده کند، تاکید کرد: همه چیز به مربی ربط داشت، البته در نیم فصل دوم خوب نتیجه گرفتیم اما بیشترین ضربه را از نیم فصل اول و ژوزه خوردیم ولی حالا کسی سرمربی شده که بازیکنان دوستش دارند و برایش جان هم می دهند.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده پیشنهاد خارجی دارد یا خیر تصریح کرد: یک پیشنهاد از لیگ ۲ آلمان، ۲ پیشنهاد از کشورهای اروپایی مثل دانمارک و البته قطر و امارات دارم اما خودم تمایل ندارم از پرسپولیس جدا شوم و می خواهم یک سال دیگر برای این تیم بازی کنم.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت: امسال می توانم شرایط بهتری را تجربه کنم، سال گذشته مصدومیت باعث شد نتوانم کیفیت واقعی خودم را نشان دهم. امسال می خواهم بازیکن مثمر ثمری برای پرسپولیس باشم.