به گزارش پارس نیوز، 

سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران گفت: برای تیمی که قرار است در جام جهانی فوتبال اوت شود میلیارد‌ها تومان هزینه می‌شود، اما از کمک به کشتی طفره می‌روند.

پرویز هادی در خصوص وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: خداراشکر اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرایط عالی دارد و تمرینات اصلی ما آغاز شده است. من مدتی در کشتی نبودم و الان با انگیزه بسیار بالایی در تمرینات حضور دارم. دید من هم تغییر کرده و دوست دارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در مورد این که حضورش در بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی شده یا خیر، گفت: از هیچ چیز خبر ندارم، اما من یک سرباز هستم و فرمانده ما هم خادم است. هر جا که لازم باشد به تیم ملی خدمت خواهم کرد.

سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران درباره کم شدن بودجه فدراسیون کشتی تصریح کرد: وقعا جای تاسف دارد حالا که باید رسیدگی را چند برابر کنند بودجه فدراسیون کم می‌شود. بازی‌های آسیایی نزدیک است و به جای این که مسئولان کمیته در اردوی تیم ملی حاضر شوند بودجه فدراسیون را کم می‌کنند.

هادی افزود: عده‌ای از موفقیت‌های خادم ناراحت هستند و چشم دیدن موفقیت‌های آقا رسول را ندارند. به جای این که به خاطر خدماتی که خادم به کشتی کرده از او تشکر کردند زیر پای او را خالی می‌کنند. مردم ما عاشق کشتی هستند، اما مسئولان برای فوتبال هزینه می‌کنند. برای تیمی که قرار است در جام جهانی اوت شود میلیارد‌ها تومان هزینه می‌شود، اما از کمک به کشتی طفره می‌روند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند مثل خادم برای کشتی ایران مفید باشد. کسانی که از خادم انتقاد می‌کنند چشم دیدن او را ندارند. همین افراد امتحان پس داده هستند و همه دیدند که آن‌ها چه عملکردی داشتند. امیدوارم مسئولان ورزش کشور به کمک کشتی بیایند، چون موفقیت کشتی، موفقیت ورزش کشور است.