به گزارش پارس نیوز، 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه درحالی قرار است هفتم خرداد در ورزشگاه "فاتح تریم باشاک شهیر" برگزار شود که شاگردان کی روش آماده حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ترک ها برای مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ آماده می شوند.

لوچسکو، سرمربی رومانیایی تیم ملی ترکیه، چند روز پیش فهرست بازیکنانش را برای دیدار مقابل ایران، تونس و روسیه اعلام کرد که نام بازیکنان مطرحی مانند  توسان ( اورتون انگلیس ) ، یونس مالی ( ولفسبورگ آلمان )، اوندر ( رم ایتالیاچالهان اوغلو ( میلان ایتالیا )، آیهان (  فورتانا دوسلدورف ) و اوزکان ( اشتوتگارت آلمان ) دیده می شود اما ۸ بازیکن دیگر این تیم به نام های سلچوک اینان، سردار عزیز، بوراک ایلماز، گوخان گونول، عمر توپراک، اونال، امره مور و اکرین به دلایل شخصی و مصدومیت به اردوی تیم شان دعوت نشدند و دیدار با ایران را از دست دادند.

البته در فهرست اعلام شده ترک ها برای دیدار با ایران، نام۷ بازیکن هم دیده می شود که سابقه بازی ملی ندارند و برای نخستین بار به اردو دعوت شده اند.

اوکان کوک، سرکان کینتیلی، مهمت زکی سیلکی، اردوغان ارسوی، عبدالقادر عمور، تارکین سربست و برکای اوزکان ۷ بازیکنی هستند که تا کنون برای تیم ترکیه بازی نکردند و قرار است نخستین بازی های خود را مقابل ایران، تونس و یا روسیه پشت سر بگذارند.

البته در فهرست لوچسکو، ۸ بازیکن هم سابقه بازی کمتر از ۵ بازی ملی را برای ترک ها دارند و اسامی آنها به شرح زیر است:

هارکان تکین ( ۲ بازی ملی)، عمر بایرام ( یک بازی ملی )، دنیس توروک ( یک بازی ملی )، امره آکابابا ( ۳ بازی ملی )، کان کاهوچی ( ۲  بازی ملی )، مهمت تکدمیر ( ۳ بازی ملی )، کارامان ( ۲ بازی ملی )، سردار گورلر ( ۲ بازی ملی )

در کنار غیبت پرتعداد بازیکنان مطرح ترک ها و حضور بازیکنان بی تجربه، ۳ بازیکن این تیم هم به نام های چالهان اوغلو ( میلان ایتالیا )، عبدالقادر عمور ( ترابوزان اسپور ) و ولکان باباکان ( باشاک شهیر ) مصدوم هستند و به بازی با ایران نمی رسند و باید منتظر ماند و دید در پایان این مسابقه آیا کی روش می تواند به نکات فنی که می خواهد در این بازی برسد یا خیر؟

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه، قرار است یکشنبه ۷ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار شود.

انتهای پیام/