به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش پارس نیوز امیر قلعه‌نویی روز گذشته با باشگاه سپاهان پای میز مذاکره نشست و با آنها به توافق رسید. در فصل جدید لیگ برتر، دوباره او روی نیمکت زردها می‌نشیند‌؛ باشگاهی که روزی آرزوی قهرمانی‌‎اش را در آسیا داشت اما به گفته خودش، نگذاشتند به این هدف برسد.

 قلعه‌نویی ظرف دو، سه هفته گذشته مذاکرات جدی با باشگاه سپاهان داشت و در نهایت روز گذشته، درست در شرایطی که سعید آذری و این مربی وارد دعوت شده بودند، با زردها به توافق رسید. ماجرای اختلاف آنها از اواسط فصل آغاز شد. سعید آذری و قلعه‌نویی هرچند در ظاهر خوب بودند اما در باطن مشکلاتی داشتند. وقتی صبح دیروز مدیرعامل ذوب‌آهن متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد، این اختلاف علنی شد. او نوشت: «هرگز اجازه نده یک آدم دو بار وقتت رو تلف کنه!»

قلعه‌نویی دیروز نزد دوستانش از سعید آذری گلایه می‌کرد که این‌گونه جواب زحمات او را در ذوب‌آهن داده است. ظاهراً یکی از مشکلات دو طرف بر سر کی‌روش استنلی بود. نیم‌فصل سعید آذری تأکید داشت باید قرارداد این بازیکن تمدید شود ولی قلعه‌نویی گفت دست نگه دارند. حالا این بازیکن در آستانه انتقال به سپاهان است و آذری تصور می‌کند امیر با نقشه، اجازه تمدید قراردادش را نداده است. در روزهای اخیر هم چند باشگاه با ایجنت کی‌روش تماس گرفته‌اند و او به آنها گفته، این بازیکن احتمالاً راهی سپاهان می‌شود. امیر اما درباره این مسائل حرفی نزده و بی‌شک صحبت‌های او می‌تواند تکلیف را روشن کند. قلعه‌نویی در ذوب‌‎آهن نتایج خوبی به دست آورد و توقع نداشت حداقل آذری چنین رفتاری با او کند.

یکی دیگر از دلایل عدم تمدید قرارداد قلعه‌نویی و ذوب‌آهن، پیشنهاد مالی سپاهان بود. پولی که این باشگاه پیشنهاد داد، به مراتب بیشتر از رقمی بود که ذوب‌‌آهن قصد داشت به امیر بدهد. قلعه‌نویی از ابتدا جلوی سپاهان دست بالا گرفت و گفته می‌شود رقم قراردادش چیزی حدود 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است‌؛ یعنی یک رکورد تازه در لیگ برتر.

قلعه‌نویی بعد از توافق با سپاهان، راهی کیف می‌شود تا دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند. او بلیت سفر فینال را گرفته و از نزدیک دیدار رئال‌مادرید و لیورپول را از نزدیک تماشا می‌کند.

امیر بعد از بازگشت از کیف برنامه‌ریزی لازم را برای سپاهان انجام می‌دهد. البته این باشگاه از مدت‌ها پیش اقدام به مذاکره با بازیکنان کرده است. سپاهان با تعداد زیادی از بازیکنان مذاکره کرده است؛ از جمله وریا غفوری، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، سیدحسین حسینی، کی‌روش استنلی، سروش رفیعی و... به نظر می‌رسد سپاهان یکی از پرستاره‌ترین‌ تیم‌های لیگ برتر را خواهد بست.