به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش پارس نیوز - مانولو پورتیو، خبرنگار ونزوئلایی سایت "مون دیاریو" یادداشتی را در مورد تیم ملی ایران منتشر کرده است.

پورتیو در یادداشت خود با یادآوری بازی ایران و آمریکا گفته که تیم کی روش نباید دستکم گرفته شود. وی نوشته است:

ایران ۲۰ سال پیش دنیا را با شکست دادن آمریکا در جام جهانی شگفت زده کرد. حالا آنها زیر نظر کارلوس کی روش می خواهند همین کار را با پرتغال و اسپانیا انجام دهند. خیلی ها ایران را گروهی از ناشناخته ها می دانند اما نمی توان انگیزه و روحیه آنها را برای بازیهای روسیه نادیده گرفت. باید در موردشان با احتیاط حرف بزنیم چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند و فراتر از تیمی خواهند بود که صرفا قرار است حریفان را آزار بدهند.

آنها چهارمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کنند که دو حضور آخرشان به صورت پیاپی بوده است. کارلوس کی روش، هدایت این تیم را به عهده دارد. زیر نظر مربی پرتغالی فلسفه فوتبال آنها دستخوش تغییر شده است. سردار آزمون، شخصیت مهم این تیم است. این مهاجم با سرعت و جنگندگی خود مدافعان حریف را مغلوب می سازد. آزمون از نظر ذهنی قدرت لازم را برای رهبری تیمی دارد که گرسنه موفقیت است و با تمام وجود در روسیه حاضر خواهد شد.

ایران روی کاغذ بیخطرترین تیم مرحله گروهی برای حریفانش است اما بیچاره آنهایی خواهند بود که با این ذهنیت وارد زمین می شوند چرا که تاوان سنگینی خواهند پرداخت. تیم ایران برای تفریح به روسیه سفر نخواهند کرد، می خواهند در حد توان خود تلاش کنند و به هر قیمتی که شده به مرحله یک هشتم نهایی برسند.