به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کیروش آدم عجیبی است؛ او که این روزها فضا را به شدت علیه خود می بیند صبح امروز در مصاحبه ای سعی کرد فضا را به سود خود و تیم ملی عوض کند و با آوردن بهانه هایی عجیب از جمله پست بازی بازیکنان خط خورده، لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی را بیشتر زیر سوال برد.

 

علت خط خوردن سید جلال : گل زدن به الجزیره در نقش مهاجم!

 

کیروش که با انتقاد از شفر در بازی دادن به وریا غفوری در پست وینگر راست و اشاره به اینکه در این پست جهانبخش و قلی زاده و کریم انصاری فرد(فراموش نکنید کریم یک مهاجم نوک است!) دیگر نیازی به وریا نداشته، قصد داشت تصمیم خود را توجیه کند اما او فراموش کرد که مثلاً روزبه چشمی نیز که او در بیشتر بازیها در پست دفاع میانی به میدان رفت در بازیهای اخیر استقلال در نقش هافبک دفاعی بوده و اتفاقاً نمایش ضعیفی هم داشته و جالب اینکه در تیم ملی هم به عنوان دفاع به میدان رفته ولی در بازی برابر ازبکستان در پست هافبک دفاعی به میدان رفت!  به تعدد بازیکنان غیرتخصصی در ترکیب فیکس تیم ملی اشاره نمی کنیم چرا که این قبیل بازیکنان بسیار زیاد هستند اما نکته ای که در فضای مجازی دستمایه طنز شده این است که سید جلال حسینی نیز احتمالاً به واسطه اینکه در بازی مقابل الجزیره در نقش مهاجم ظاهر شده و به الجزیره گل زده، از دید کیروش در پست غیرتخصصی به کار گرفته شده و او در این پست سردار آزمون و قوچان نژاد را دارد و نیازی به سید جلال گلزن نداشته که او را خط زده!

 

 

از طرفی از اردوی تیم ملی خبر می رسد، سید مجید حسینی نیز عکسی که با لباس دروازه بانی در دقایق آخر یکی از دربی ها به جای رحمتی درون دروازه ایستاد را در حال نابود کردن است تا مبادا کیروش این صحنه را ببیند و او نیز خط بخورد! اکنون همه از این ترس دارند که مبادا کیروش به پست تخصصی آنها حساسیت پیدا کند چرا که خطر حذف از لیست جام جهانی  از رگ گردن نیز به آنها نزدیک تر است.

 

 

جناب کیروش فراموش نکنند که بازیکنان چند پسته نه تنها در فوتبال مدرن، کاستی ندارند بلکه مزیت محسوب می شوند او فراموش نکند که همین سید جلال حسینی در بازی مقابل ازبکستان تک گل پیروزی بخش ایران را در قامت یک مهاجم به ثمر رساند.

 

کیروش در حالی از آینده نگری و جوانگرایی برای تیم ملی در جام ملتها صحبت می کند که به خاطر اینکه او مسئولیتی در تیم ملی در جام ملتها ندارد از حضور در مراسم قرعه کشی جام ملتها سر باز زد؛ استاد کیروش اگر هدف شما جوانگرایی بود چطور در تمام این مدت سید جلال حسینی در تمام اردوها حضور داشت و برعکس بازیکنی مثل سید مجید حسینی در اردوی آخر فراخوانی شد و جالبتر اینکه احتمالاً به عنوان مهره فیکس تیم ملی در جام جهانی هم بازی خواهد کرد؟

 

آقای کیروش از جوانگرایی صحبت نکنید که بازیکنان جوانی همچون محمد انصاری، امید نورافکن و … را خط زدید تا مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مصدوم و بالای ۳۰ سال را به روسیه ببرید ..

 

هر روز که از حضور کیروش در ایران می گذرد بیشتر به حرفهای علی کریمی پی می بریم؛ کیروش که قرار بود مناظره ای دو طرفه با علی کریمی داشته باشد، هرگز حاضر نشد این مناظره برگزار شود و به نوعی از پاسخگویی زنده به هواداران فرار کرد تا بسیاری از ابهامات همچنان باقی بمانند.

 

زمانی که آقای هدایتی به اعضای تیم ملی پاداش می داد آدم خوب داستان بود و اکنون که در تیم ملی نیست و خبری از پادا نیست، به آدم بد داستان تبدیل شد جناب کیروش؟


انتهای پیام/