به گزارش پارس نیوز، 

سید فاطمه ذوالقدر در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی ٢٠١٨،گفت: برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ قوت قلب و دلگرمی برای ورزشکاران باغیرت ایرانی بود تا با عزم، اراده و انگیزه ای مضاعف در این رقابت بین المللی شرکت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :هرچند جمهوری اسلامی ایران در گروه دشواری در این مسابقات قرار دارد اما ان شاء الله با عزم و اراده ای دو چندان و با دعای خیر مردم افتخاری دیگر را برای کشور رقم زنند و از حیثیت ورزش کشورمان دفاع کرده و دل مردم ایران را شاد خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها تیم ملی فردا عازم ترکیه می‌شود تا اردوی آخر خود را در این کشور برگزار کند و سپس 15 خرداد به روسیه خواهند رفت تا در گروه B جام جهانی 2018 با مراکش، اسپانیا و پرتغال به رقابت بپردازند.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:دختران ما در هفته اخیر با قهرمانی در بازیهای فوتسال آسیا خوش درخشیدند و باعث افتخار جامعه زنان کشور و شادی دل ملت شریف شدند، امیدواریم موفقیت و درخشش تیم فوتبال مردان غیور ایران زمین را نیز شاهد باشیم./

پایان پیام