به گزارش پارس ، پژمان نوری در گفت وگو بافارس، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان اظهار داشت: متاسفانه در این دیدار بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و دلیل اصلی این موضوع هم هوای گرم مسقط بود.

وی افزود: ما ساعت ۱۷ باید در عمان به میدان می رفتیم و از ساعت ۱۶ برای گرم کردن به ورزشگاه آمده بودیم. همان لحظه فهمیدیم که هوا بسیار وحشتناک است و به همین دلیل ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی خوب بودیم اما دوباره روی ضربات ایستگاهی دروازه ما باز شد.

نوری ادامه داد: حالا باید به بازی سخت و حساس قطر فکر کنیم. قطعا هوا در قطر مانند هوای عمان وحشتناک گرم است و بزرگترین حریف تیم ملی، آب و هوای قطر است که امیدوارم فکری به حال این موضوع شود.

وی خاطر نشان کرد: البته اردویی که کی روش در دوبی ترتیب داده به نظرم کمک بزرگی به تیم ملی خواهد کرد و با شرایط آب و هوای قطر بیشتر آشنا شود. ما باید قطر را ببریم چون اگر این اتفاق رخ ندهد سومی ما هم در گروه سخت می شود.

نوری در خصوص اظهارات درودگر که در اردوی تیم ملی مدیری باشگاهی به او پیشنهاد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی داده، گفت: این صحبت های درودگر و داستان مربوط به امسال نمی شود بلکه به پارسال برمی گردد. من تا این لحظه هیچ صحبت و پیشنهادی نداشتم تا ببینیم خدا در آینده چه چیزی می خواهد.

نوری در پایان درباره شرایط ملوان و خط خوردنش از تیم ملی نیز گفت: امیدوار هستم که وقت را از بین نبریم و مسئولان فکری به حال ملوان بکنند تا دوباره دچار مشکلات نشویم. قطعا خط خوردنم از تیم ملی نظر کی روش بوده اما از صمیم قلب آرزو دارم که تیم ملی در ۳ بازی آینده با پیروزی های شیرین به جام جهانی راه پیدا کند تا دل مردم شاد شود.