به گزارش پارس ، اشکان شکوفی در گفت و گو با فارس در خصوص انتقادات روزبه کامران مبنی بر اینکه وی بازیکن بی انضباطی است، گفت: اظهارات روزبه کامران را خواندم. وی باید در حد و اندازه های خودش صحبت کند و به هیچ وجه اجازه ندارد در خصوص من و انوشا شاهقلی صحبتی را انجام دهد، چراکه اصولا در سطح ما نیست.

وی ادامه داد: کارنامه سرمربی تیم ملی که کامران به وی هم انتقاد کرده بود، کاملا مشخص است و چندین سال تیمش قهرمان لیگ برتر شده است، ضمن اینکه بازیکنان زیادی با تمرینات احمدوند پیشرفت کرده اند. این بازیکن به خاطر مشکلات شخصی اش و سفری که به آمریکا داشت، روزانه ۱۰ قرص مصرف می کرد و از اتاقش بیرون نمی آمد.

شکوفی یادآور شد: کامران ضعیف ترین نتایج را داشت و در تمرینات خیلی بد ظاهر می شد. حتی حراست تیم ملی در قطر دست وی را گرفت و به بیرون هدایت کرد تا کمی حالش بهتر شود!

وی تصریح کرد: تمام شرایط مناسب بود و ما هم خوب بازی کردیم و نمی دانم چرا او این صحبت ها را مطرح کرده است.

ملی پوش تنیس ایران افزود: اینکه گفته است ما بی انضباط هستیم، به خاطر توجیه کردن خودش است. ما تمام دستورات کادر فنی را انجام داده و پیشرفت خوبی داشته ایم. کامران برای خراب کردن ما این انتقادات را کرده است.

شکوفی در مورد آخرین وضعیتش گفت: از امروز مسابقات جایزه بزرگ جام آپز آغاز می شود و خودم را برای حضور در این رقابت ها آماده کرده ام.

وی در مورد مسابقات جام دیویس گفت: اینکه مسابقات جام دیویس به تعویق افتاد اتفاق جالبی نبود. هزینه و وقت زیادی کردیم که متأسفانه تمام برنامه ریزی مان به هم خورد.

شکوفی یادآور شد: مسابقات فیوچرز قطر در سطح بالایی برگزار شد و ما هم با کار کمی که کردیم، نتایج خوبی را کسب کردیم.

وی گفت: از هر لحاظ برای حضور در مسابقات پیش رو آماده هستم و امیدوارم بتوانیم از گروه سوم رقابت ها به گروه دوم جام دیویس صعود کنیم.

شکوفی در خصوص مسابقات لیگ تصریح کرد: پرسپولیس قطعا در رقابت های امسال نخواهد بود. البته من چند پیشنهاد دارم که باید منتظر زمان باشم.