به گزارش پارس نیوز، 

با بازگشت محسن مسلمان به دوران اوج زیر نظر برانکو ایوانکوویچ تصور می‌شد این بازیکن از روزهای گذشته و پرحاشیه خود فاصله گرفته است. با این حال اختلاف نظر و ایجاد چالش میان او و برانکو ایوانکوویچ منتهی به تداوم نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس شد. بازیکنی که در مدت کوتاه حضورش در ترکیب پرسپولیس در لیگ هفدهم برترین پاسور شد اما نتوانست از این موقعیتی که در اختیار دارد به سود خود استفاده کند.


پایان بازی پرسپولیس و الجزیره امارات که با صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه شد، پایان همکاری محسن مسلمان با پرسپولیس تلقی می‌شد، خصوصا اینکه برانکو ایوانکوویچ ساعاتی قبل از آن قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با تیم تمدید کرده بود.


مسلمان که از هفته‌های قبل از پایان فصل صحبت‌ها و شایعاتی مبنی بر جدایی و توافق با چند تیم داخلی و خارجی از سوی او شنیده می‌شد، طبق ادعای سرپرست این باشگاه با تمدید قرارداد پاسخ منفی داده است.


حمیدرضا گرشاسبی در خصوص تمدید قرارداد با این بازیکن گفته: در این باره بارها و بارها جلسه گذاشتم. بالاخره یک جایی می‌بینید سرمربی این تشخیص را داده که بازیکنی بازی نکند؛ قاعدتا وقتی من از برانکو در مورد مسلمان می‌پرسیدم او می گفت‌ که از نظر من در تمرینات آمادگی کامل را ندارد. ما هم که نمی‌توانیم به زور بگویم که بازیکنی را بازی بدهد اما برانکو از ما خواسته که قرارداد محسن مسلمان را تمدید کنیم. من هم به مسلمان گفتم به باشگاه بیا و قراردادت را تمدید کن که در این باره محسن مسلمان به من گفت‌ بیایم قراردادم را تمدید کنم که روی نیمکت بنشینم؟ که من هم به او گفتم که این دیگر تشخیص خودت است.


برانکو که علیرغم عدم فرصت به محسن مسلمان برای حضور در دیدارهای پایانی فصل همچنان خواهان تمدید و ادامه همکاری با هافبک پرحاشیه تیمش است، این مساله را به باشگاه اعلام کرده و با پاسخ منفی مسلمان همراه شده است.


مسلمان که بعد از افول در فوتبال ایران و در شرایطی که باشگاه ذوب آهن را نیز به عنوان تیمی که قراردادش با آنها باقی مانده بود، خواهان خود نمی‌دید به عنوان آخرین خرید پرسپولیس در فصل پانزدهم پیراهن شماره 77 سرخ را برتن کرده بود. او در ادامه و بعد ازمدت‌ها نیمکت نشینی و سکونشینی با شلاق تمرینات برانکو و کادر بدنسازی به شرایط بازی رسید و ستاره این تیم در خط میانی شد. هافبک پرسپولیس اما بعد از دو فصل موفق از نظر اخلاقی و فنی در این فصل ساز ناسازگاری با کادرفنی را کوک کرد و این اتفاق در نهایت با تنبیه ادامه دار برانکو همراه شد تا او علیرغم محبوبیتی که روی سکوها همانند مهدی طارمی و رامین رضاییان پشت خود می‌دید، تکراری ترین صحنه‌ها را با نیمکت نشینی تجربه کند. اتفاقی که در روزهای پایانی تاب آن را هم نداشت و در نهایت پاسخ نهایی خود را به تمدید قرارداد با اعلام اینکه نمی‌خواهد به این وضعیت در تیم ادامه دهد به باشگاه گفت.


اکنون با جدایی قطعی صادق محرمی، محسن مسلمان را هم باید دیگر جدا شده ی تیم قهرمان لیگ هفدهم دانست. فرشاد احمدزاده نیز هنوز پاسخی به تمدید قرارداد نداده و در حال بررسی پیشنهادات خارجی‌اش است و تنها کمال کامیابی نیا و وحید امیری برای مذاکره باقی مانده اند.