به گزارش پارس ، عبدالله چمن گلی در گفت وگو با فارس، درباره رقابت های کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) گفت: با توجه به اینکه کشورهای ترکیه، آذربایجان و گرجستان در کشتی فرنگی صاحب سبک هستند، حضور این تیم ها گرمی خاصی به مسابقات داده بود هر چند انتظار سطح بالاتری داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع راضی کننده بود و با توجه به عملکردی که ما از کشتی گیران دیدیم مرحله نهایی انتخابی بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد. برای کادر فنی هم فرقی نمی کند کدام کشتی گیر به دوبنده تیم ملی برسد؛ همه قابل احترام هستند و تنها منافع ملی اهمیت دارد. هر کشتی گیری که لیاقت بالا بردن پرچم ایران را داشته باشد صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی خواهد شد.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به صورت دوره ای برگزار می شود به دنبال این هستیم تا تعداد نفرات شرکت کننده را پایین بیاوریم تا کیفیت بالاتر برود چون نمی خواهیم کشتی گیرانمان را فرسوده کنیم.

چمن گلی افزود: با توجه به نزدیکی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به سامان و سعید عبدولی و حاجی پور در یک وزن بالاتر میدان دادیم تا در انتخابی دچار مشکل نشوند و از طرفی با قوانین جدید هم آشنا شوند. تقریباً تمام پشتوانه ها و مدعیان کشتی فرنگی حضور داشتند. بیابانگرد، بهشتی و نوربخش عملکرد بسیار خوبی داشتند به خصوص بیابانگرد که سیستم کشتی گرفتنش تغییر کرده است و کادر فنی را امیدوار کرد.

وی گفت: عبدولی هم با توجه به اینکه بعد از مدت ها در یک وزن بالاتر به میدان می رفت خوب ظاهر شد و باید تا مسابقات جهانی ایراداتی را که دارد برطرف کند. کریم فر هم زنگ خطر را برای مدعیان ۸۴ کیلو به صدا درآورد. علیاری با قهرمانی در ۹۶ کیلو نشان داد پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته است. وی در اردوها هم عملکرد خوبی دارد. قاسمی هم زنگ خطر را برای مدعیان سنگین وزن به صدا درآورد و نشان داد اگر بخواهد می تواند به دوبنده تیم ملی برسد.